Látványos az e-tron GT 2018-as koncepciómodellje, valami hasonlóra lehet számítani ősszel, novemberben debütálhat a szériaérett változat
Már csak közel egy évet kell várni ahhoz, hogy leleplezzék azt az első tisztán elektromos Audit, ami megkapja az RS logót. Az újdonságot
e-tron GT néven emlegetik, aminek előfutárát már 2018-ban megmutatták a németek. Az e-tron GT valószínűsíthetően a
Porsche Taycan testvére lesz, így ehhez hasonló adottságokkal rendelkezhet majd az e-tron GT, ami négyajtós kupéként kerülhet a kereskedésekbe. A már említett Taycanhoz hasonlóan az Audi is többféle teljesítménnyel jöhet, jelenleg S és RS verzióról szólnak a pletykák, nem lenne meglepő, ha az e-tron GT is belépne a 700 lóerő feletti villanyautók klubjába. A két évvel korábbi koncepciómodellt két motor hajtotta összesen 582 lóerővel, a gyorsulása pedig 12 másodperc, persze 200 km/h-ra (százra 3,5 szekundum). Az elektromos RS modellekhez csatlakozik majd az
e-tron Sportback, így már divatos kupés SUV-ra is felkerül az RS logó.
Az Audi A5-höz kissé hasonlóak az e-tron GT vonalai, az alapot a Porsche Taycan adhatja
A tisztán elektromos modellek érkezése mellett az Audi már megerősítette, hogy az
RS4 következő generációja külső forrásból tölthető hibrid lesz, amire 2023 körül lehet számítani, mivel a most futó típus csak tavaly kapta meg a félidős frissítést.
Három év múlva jöhet a plug-in hibrid RS4, addig a 450 lovas, 2,9 literes V6-ossal kell beérni
Továbbá újra az Audi szalonok díszvendége lehet az elektromos
R8, amin állítólag már gőzerővel dolgoznak a németek. Az első generációból is készült villanyos változat, de az a sorozatgyártásig nem jutott el. A második kiadásból már vásárolni is lehetett konnektoros kivitelt, azonban a 250 millió forintos árnak (ezért az összegért öt benzines R8-at is lehetett venni) köszönhetően másfél év alatt körülbelül 100 darab készült, majd leállították a gyártást.
Az elektromos R8 érdekes gép, de piacilag bukás volt, ami a horribilis árnak köszönhető, józanabb árral még sikeres is lehet