Szögletes orrán keskeny LED-es fényszórókkal mutatkozik a Spyder7 fantáziarajzán a Hiace
A Toyota jelenleg kétféle, hálózatról tölthető hibrid hajtásláncot kínál: az 1,8 literes benzinmotor köré épülő egységet, amely a Prius Plug-in Hybridben 122 lóerős rendszerteljesítményt ér el (
lásd a tesztjét itt), valamint a RAV4 Plug-In Hybrid 2,5 literes variánsát, 306 lóerős összesített teljesítménnyel (
tesztje itt). A japán Spyder7 internetes autós szaklap információi szerint ez most megváltozik: egy új fejlesztésű, 2,0 literes plug-in hibrid hajtáslánc kerülhet a Hiace orrába, ráadásul a világ nagyobbik részén már maga az elhelyezés is újdonság.
Az eddigi öt generációban ugyanis rendre az ülések alá szerelték a motort, az említett változat azonban szakít ezzel a helytakarékos, ám ergonómiai és biztonsági szempontból kedvezőtlen megoldással: több ázsiai és óceániai piacon viszont már 2019 óta TNGA platformos Hiace fut, annak az átdolgozott változata lesz a konnektoros modell. Az új technológia jobb menettulajdonságokat és fokozott passzív biztonságot ígér, valamint fejlett biztonsági és kényelmi elektronikai extrák bevezetését teszi lehetővé. Az új generációs plug-in hibrid modell műszaki paramétereiről még nincsenek pontos információk, de állítólag 2023-tól lesz rendelhető, bár hazánkba valószínűleg nem hozza el a Toyota.
Hát inkább legyen 2.5L, és hozzák ide is. Vagy 3.5L 2GR-FXE, az is hybrid. 🙂
Egyébként mikor megjelent ez a modell, akkor lehetett tudni, hogy lesz hybrid is, csak később.