Ma a fotón látható Santanát Kínában, kifejezetten Kínának gyártja a Volkswagen. Ennél olcsóbb, vélhetően kisebb, de azért nem vészesen puritán olcsó autót tervez - elsősorban Kínának
Akár már 2016-2017 környékén itt lehet a Volkswagen új olcsóautó-márkája. Pontosabban nem itt, hanem Kínában, miként ugyanis azt Hans Demant, a Volkswagen csoport nemzetközi projekt-koordinátora a Reuters számára nyilatkozta, már minden terv készen áll az új almárka bevezetéséhez. A tervek pedig arról szólnak, hogy minden elemet Kínában fognak gyártani a Volkswagen olcsó autóihoz, s azok első körben Kína hatalmas piacán fognak megjelenni.
Amennyiben lesz még kapacitás, jöhetnek a további nagy olcsóautó-piacok. India és Oroszország. Hogy a mi kicsinyke piacunkra jön-e majd az olcsó Volkswagen? Egyelőre kevéssé valószínű, de nem kizárt.
A korábbi híreket cáfolva most a Volkswagen már ma is meglévő kínai partnereivel (FAW és SAIC) közösen gyártandónak mondják a Volkswagen egyelőre ismeretlen nevű olcsó autóit. Alapárukat 7 500 euró környékére várhatjuk, a Daciáknál tehát drágább olcsó autót tervez a Volkswagen.
Na ez is igaz. Sokszor elgondolkodom azon amikor látok egy autót (függetlenül attól milyen jel van az orrán) hogy ennyi pénzért akár jobbat is lehetne kapni. De hát ugye tudjuk Magyarországon sokan úgy vásárolnak hogy egyes típusokat vélt vagy valós előítéletek alapján eleve kizárnak.
Szaros talicska esete!
Minek olcsó autó, mikor drágán is megveszik a szart! 🙂
Pontosan, az autógyárak marketingesei már régóta próbálják megfejteni a talányt hogy errefelé miért szeretik a vásárlók a „zsebszedánokat”. Bár kétségkívül népes táborba érkezne annyi szent (Dacia Logan, Citroen C-Elysée, Pegueot 301) Ismervén a VW árképzését nem biztos hogy annyival olcsóbban is adná, bár itthon megőrülnek azért az autókért amiknek az orrán VW embléma van, még akkor is ha kevesebbért többet/jobbat kapni.
Ez a Santana elég jól néz ki, ezt simán el lehetne adni Európában is, a keleti felén pláne. Sőt ha lenne belőle egy kombi is, mégnagyobb sikere lenne.