Jön a sportosan elektromos Skoda SUV, az Enyaq Sportline iV

Praktikuma és tisztasága mellé szenvedélyt és élményt ígér: ilyen lesz a Sportline csomagos Enyaq

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kívül nagyfelnit és ültetést, az utastérben sportüléseket és sportkormányt kap, miközben külsejét fekete, belsejét pedig szénszálas dekorral dobják fel. A legerősebb Enyaq Sporline 261 lóerős, de a csomag rendelhető két hátsókerekes hajtáslánchoz is.

A legerősebb változat, az Enyaq Sportline iV 80x a hátsókerekes alap mellé az első tengelyre is kap egy motort, így 195 kW-ra nő a teljesítménye és 425 newtonméter a maximális forgatónyomatéka. Akkucsomagja 82 kWh kapacitású, hatótávja így a WLTP-ciklus szerint 500 kilométer feletti. Sportosságának adatok terén végsebessége szab határt, ez ugyanis csak 160 km/h. A csomag a gyengébb, csak hátsókerekes hajtásláncokkal is rendelhető lesz, az Enyaq Sportline iV 60 hátsó tengelyen működő elektromos motorja 132 kW teljesítményt produkál, míg az Enyaq Sportline iV 80 hátsó motorjának teljesítménye 150 kW.
Hirdetés
További érdekessége, hogy sportos változatban is dobféket kap hátra, mivel ezen a tengelyen elsősorban a villanymotorral fékez, ezzel energiát visszatermelve. Ennek a visszatermelésnek - és ezzel a lassulásnak - a mértéke a sportosabb változatban is a kormányról lesz elérhető.
A küllem is változik, színrefújt küszöbborításokkal és fényes fekete díszelemekkel sugallja már messziről a Sportline csomagos Enyaq, hogy ő egy sportosabb valami, közelebb érve pedig már feltűnik a matt fekete hátsó spoiler, illetve a választható 20 vagy 21 colos könnyűfém felni és a sötétített hátsó szélvédő és oldalablakok.
Hirdetés
Lényegében tehát az ülés, a felni és a futómű teszi valóban sportosabbá, a dekor pedig valamivel vadabb megjelenést ad az elektromos Skoda SUV modellnek.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?