Jön a négyturbós BMW
Az új 7-es sorozatban debütál a BMW új négyturbós dízele
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nincs megállás, tovább növeli turbóinak számát a BMW. Az idén érkező 7-es sorozat csúcsdízelében már négy feltöltő fog pörögni.
A legfrissebb hírek szerint a BMW állítólag négyturbós dízelen dolgozik. Az újdonság várhatóan jövőre érkezik és elsőként az új 7-es sorozatban láthatjuk. Az 50d névre hallgató sorhatos háromliteres a későbbiek során bekerül majd az 5-ös, X5 és X6 modellekbe is. Arról jelenleg nincs információ, hogy négy klasszikus feltöltőt építenek be vagy a most meglévő három turbó mellé egy elektromosat illesztenek.
A csúcsdízel elvileg 408 lóerős teljesítménnyel és 800 Nm körüli forgatónyomatékkal érkezik. Az erőátvitelről a már jól megszokott ZF nyolcfokozatú váltó gondoskodik majd. Ekkora erőhöz és nyomatékhoz már összkerékhajtás dukál, kizárólag xDrive rendszerrel lesznek elérhetők a modellek. A plusz turbónak köszönhetően még élénkebb gázreakció várható. Az új hetes jelenleg még csak a 265 lóerős 30d jelzésű dízellel rendelhető, jövőre azonban jöhet az 50xd, a kettő közé pedig várhatóan a 40d is megérkezik.
Az első tulajdonosok nem fognak szívni, leszámítva a brutális értékvesztést ( de azzal számolnak)
akik megveszik használtként… na ott lehet meglepetés 🙂
tömegesen fognak megdögleni a motorok… 🙂
így is sok gond van az új BMW motorokkal
na, de majd amikor a driver beül és átszellemült arccal küldi padlógázon
– jobb esetben 5 perccel hideg indítás után
– rosszabb esetben azonnal
és állóra fékezett parkolás után azonnal le is állítja a motort
na, akkor lesznek szép dolgok … :))
előbb-utóbb most már rá fognak jönni az új tulajok is, hogy folyton-folyvást növekedve gyorsul az amortizációjuk ezeknek a szaroknak… mondjuk amíg cégautónak megveszik addig ki nem szarja le, így még könnyebb veszteségesre kihozni egy céget 🙂 5 év múlva nem lesz tíz évnél fiatalabb használt autó amit az ember nyugodt szívvel meg tud venni… ez van 🙂 turbót meg az cserélgessen rajta ötvenezrenként akinek hat anyja van
Bizok benne hogy a tobbi gyarto nem veszi at…
Neha szerintem a ketto is sok nemhogy 4.
Tutira hogy jol kell csinalniuk,de azert osszehangolni oket vezerles meg minden bizbasz.
Hat 5-10evesen tuti hogy nem lesz a szerelok alma.
Már királyi többest is használsz?
Egyre mélyebbre süllyedsz.
Na azért itt is bebizonyosodik, hogy megtalálja a zsák a foltját.
A két balfék megtalálja egymást. 🙂
De úgy nagyon. 😀
Igen, még eszkalálódik kicsit a kérdés, de mindenképpen megteszem, csak nem akarlak olyan dolgokkal fárasztani, amik számomra sem világosak még. Köszi. 😀
Amikor több a turbó, mint a henger. 😀
Hiába udvarolsz encore. Nem szeretem sem a buta alakokat, sem a pasikat, így te ab start esélytelen vagy.
4 turbós sorhatos, igaz nem dízel hanem benzines, suftnituning japánból: http://noriyaro.com/2015/06/quad-turbo-2jz-first-test-drive-caroline-racings-s14-silvia/
Hobbynak jó, de komolyan?
Kicsi turbo mániásoknak ajánlom minél több turbo annál nagyobb über, az élen Kempelennel.
Nemrég lehurrogott valaki, talán épp te hogy az audi az A betű után a turboszámot fogja lassan írni A8 azaz 8 turbo, és ha így folytatják tényleg bejön.
Ha 1 elektromos mellé 1 rendes nem elég, azt a motort ki lehet dobni mert az annyit is ér.
Ez még nagyobb vicc kategória, ellentétben Kempelennel aki még siralmasabb kategóriába tartozik.