Jön a háromszemélyes Koenigsegg?

Három utast repíthet 700 lóerővel a Koengisegg fantáziagépe

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egyelőre csak a virtuális térben létezik a Koenigsegg koncepcióautója, amely a modelpaletta negyedik darabja lehetne.

Hirdetés
Kicsit olyan érzésem van a Koenigsegg virtuális tanulmányautója láttán, hogy a tervezői a kelleténél tovább bambulták a Tesla Cybertruckját. A sportautókat gyártó vállalat nemrég bővítette háromtagúra a kínálatát a négyszemélyes Gemerával. Úgy tűnik, most a középutat keresik, mert az egyelőre csak a virtuális térben létező virtuális modellben három személy fér el.
Hirdetés
A RAW by Koenigsegg néven futó koncepció a RAW Design House munkája. Amit a Koenigsegg fő dizájnere, Sasha Selipanov hozott létre és persze az autógyár tulajdonában áll. A háromüléses sportautóért azonban Esa Mustonen a felelős, aki lényegében a diplomamunkájához készítette, de a Koenigsegg szigorú felügyelete alatt.
Hirdetés
A koncepcióautó a Regerához és a Gemerához képest szinte eltörpül. Háromszemélyes utascelláját szénszálas műanyagból álmodták meg, mögötte pedig ugyanaz a háromhengeres, vezérműtengely nélküli, hibrid hajtáslánc dolgozik, mint a Gemerában. Természetesen csak képzeletben, ahogy szintén a fantázia világában a 700 lóerős teljesítményhez 700 kilogrammos tömeg társul. A szögletes formavilágban azért akad néhány jellegzetes Koenigsegg vonás. Például a körbefutó szélvédő, vagy a dupla domborítású tető. Az utastérben pedig úgy alakították ki a három ülést, hogy a vezető pont középen helyezkedjen el, akárcsak bizonyos McLaren modellekben. Ezek után már csak az a kérdés, hogy a cég lát-e annyi fantáziát Esa Mustonen munkájában, hogy életre is keltse azt.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?