Jól fogy az új Insignia
Jó értékesítési számokat hoz az Opel zászlóshajója
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Úgy tűnik, bejött a célközönségnek az új Insignia, eddig ugyanis már több mint 100 ezer darabot rendeltek belőle.
Bár tavaly francia kezekbe került az Opel, a szintén tavaly bemutatott új Insignia még német alapokon nyugszik. Számos motorral és felszereltséggel teszteltük már (1,6-os és 2,0 literes dízelként, valamint 2,0 literes turbós benzinesként), amelyek alapján egyértelműen kijelenthető, hogy pozitív élményt ad a középkategóriás modell. Ha összegezzük, hogy milyen sokoldalú tud lenni egy Insignia, talán nem is meglepő, hogy máris túl van 100 ezer rendelésen a modell. Az ötajtós mellett kombi és terepkombiként is elérhető. Motorokat tekintve 1,5-2,0 literes turbós benzines és szintén turbós dízelek választhatók hozzá, egyes modellekhez összkerékhajtás is rendelhető. Szintén újdonság a nyolcgangos automataváltó, akárcsak az IntelliLux LED-es lámpa, természetesen AGR ülések is szerepelnek a kínálatban. Idén GSi kivitel is érkezik belőle, amely minden bizonnyal tovább növeli a népszerűségét és az eladott darabszámokat.
Nem vagyok Opel fan ,de nekem jobban tetszik mint a Vw Arteon . Ha 260 lovas 4×4 et hasonlítjuk a 280 lovas tsi 4motion-hoz kiderül hogy bő 4 millió az árkülönbség az Opel javára .Ekkora felárat meg senki nem fog fizetni egy Vw ért az Opellel szemben. Persze csak akkor ennyi ha rendelünk bele extrákat.
Igazából nem egy liga a két motor, csak nyers számok alapján sem, de kipróbálva végképp nem
A TSI nagyságrendekkel nagyobbat ugrik szinte minden körülmények között, mondom ezt úgy h elég komoly fenntartásaim voltak a TSI-vel kapcsolatban
De tény h az extrákkal óvatosan bánva még nagyobb differencia lehet ami már necc