Ritkán áll jól Ferrarinak a tuning, de ez azért egészen más, mint egy Mansory
Sokan próbálnak a Singer nyomdokaiba lépni, ám csak kevés műhelynek sikerül igazán minőségi és egyedi munkát végeznie. Egy Porsche, vagy Ferrari szintű autó átalakításához már nagyon egyedi megoldásokra van szükség, olyanokra, amiktől nem veszt az autó eredeti karakteréből, ezért jár most jó úton a Casil Motors. Nem épp Porsche, sokkal inkább fog Ferrari épülni náluk, azok közül is első körben a 328-ra koncentrálnak. Az olasz sportkupé targatetős változatához is hozzányúlnak, el is készült az első példány, mely első ránézésre is úgy teljesen egyedi karakterű, hogy hamisítatlanul megőrizte az eredeti értékeket.
Újraépítik a teljes belteret, a kulcsokat is átfényezik
400 lóerőt teljesít a 3,2 literes, teljesen újjáépített szívó V8-as
Teljesen új, karbon és kevlárszálas erősítésű műanyag sárvédő íveket kapott, egyedi Rotiform könnyűfém felniket és állítható magasságú légrugózást. A kerékíveket teljesen ráfeszítették a felnikre, így a futómű legalacsonyabb állásában tökéletesen ráfekszik a négy kerékre. Az egyedi szürke fényezéshez igazítják a kulcsok színét is, de persze a beltér is teljesen újraépült, ahogy az egész 3,2 literes szívó V8-as is, az utolsó csavarig. A teljesítménye 400 lóerő, annyi, amennyit a 288 GTO tudott fénykorában, ezt persze kézi váltón keresztül juttatja el a hátsó kerekekhez. A nevét megfejteni sajnos nem könnyű, de biztos jó okuk van rá, hogy BB3X8 FDP-nek keresztelték, egyelőre az árát nem árulták el.