Az új Mach-E nagyon jó, de drágább is a Mondeónál, és csomagtér terén is kevesebbet ad a középkategóriás modell kombi változatához képest
Sokan felháborodtak, mikor kiderült, hogy
nem lesz többé Mondeo, de a számok egyre inkább igazolják a Ford döntését: a vásárlóknak nincs szükségük az egykor piacvezető középkategóriásra, amelynek neve már a '90-es évek eleje óta ott van a köztudatban. Annyira nincs, hogy az egyik legújabb modelljük - egy sportosra hangolt, Mustang dizájnos SUV - konkrétan megette reggelire:
2021 első 9 hónapjában 10 427 Mondeót (szedán, ötajtós és kombi együttvéve) és 15 602 Mustang Mach-E-t adtak el.
Ennél durvább talán már csak attól a ténytől lesz a sztori, hogy a Mondeót még a korosodó, a Puma által teljesen elfogyasztott Ecosport is megelőzte, konkrétan ráduplázott eladások terén. Ezek után már azt is megkérdőjelezném, hogy
a kínai Evos egy Európára átszabott változatát érdemes lenne-e egyáltalán elhozni ide. Fontos viszont megemlíteni, hogy ebben az egészben semmiképp sem a Mach-e sikere a meglepő: a
tesztünk során is kiderült, hogy bár a Mustangsága körül jogos a vita, de azt, hogy kiemelkedő autó-e, nem érdemes megkérdőjelezni.