Aligha tartogatott meglepetéseket a Mitsubishi tegnap esti bemutatója azoknak, akik a nemzetközi piacot is követik: a japán gyártó egy 2021-ben más piacokon már bemutatott modellt frissített, ezt hozza el enyhén személyre szabva a kontinensünkre. Ettől azonban maga az autó semmivel sem lesz rosszabb, főleg, hogy akadnak olyanok is, akik konkrétan várták vissza a modellt a kínálatba az utóbbi években. Aki pedig okkal szerette az elődöket, az vélhetően most sem fog csalódni a 22,7 kilowattórás akku és a 302 lóerős rendszerteljesítmény mellé járó, 80 kilométer feletti tisztán elektromos, illetve 840 kilométer feletti hibrid hatótáv láttán.
A benzinmotor 2,4 literes, 136 lóerős, míg a két villanymotor 116, illetve 136 lóerős. Ezáltal akár 7,9 másodperces nullaszázra is képes az autó, ám ennél sokkalta érdekesebb, hogy a 135 km/óráig elérhető, tisztán elektromos mód mellett a soros hibrid és párhuzamos hibrid üzemmódok között is lehetséges váltani, az előbbi esetben ugyebár kizárólag a villanymotor hajt, a benzines erőforrás pedig csak tölt.
A 4,72 méter hosszú, 2,7 méteres tengelytávval rendelkező, 1,86 méter széles és 1,75 méter magas SUV utastere tágas, logikusan elrendezettnek tűnik, a központi érintőképernyő és a digitális műszeregység pedig egyaránt 12,3 colos. A csomagtartó alapesetben 495 literes, ám ez az érték a három részre osztható hátsó üléssort feláldozva 1422 literre hízik. Japánban még idén ősszel megérkezik a szalonokba a frissített Outlander, ám Európában, és ezáltal Magyarországon is várni kell még rá 2025 tavaszáig, így természetesen még az árakról sem rendelkezünk pontos információkkal.
“Aligha tartogatott meglepetéseket a Mitsubishi tegnap esti bemutatója azoknak, akik a nemzetközi piacot is követik”
Ááá, itt olyan nincs… Megaszondták, hogy minden modelljük Renault, mindenhol, a világ minden táján Renault-kat árulnak. De meg nem tudnák mondani, hogy ez az autó milyen Renault 😀
Mégis hogy fenébe lehet sommás véleménye bárkinek az autóipari történésekről a nemzetközi piacok ismerete nélkül? Pont akkor kapsz választ mindenre, ha globálisan követed az eseményeket… Persze, hogy még a felszínt sem kapargatja, akinek Európa határainál véget ér a világ és faji alapon felsőbbrendűnek gondolja az itt élőket…
Elég sok mindent tud a cikk alapján. Majdnem 100 km-t tud elektromos módban. Tudja a soros működést – mint a Nissan Xtrail -, amikor csak a villanymotor hajt. Tudja a párhuzamos működést, mint a Toyoták. Az azért érdekes, hogy 2021 kijött a modell és csak 2025-ben vezetik be Európában, közben meg nem volt ilyen modelljük. A kérdés még az ára lesz. Ma már nehezebb a dolguk lesz, mint régebben, hiszen sokkal több a hybrid és a PHEV is.
Ha jól rémlik, pont te voltál az egyik jómadár, aki azt írta, hogy a Mitsubishi ma már csak átlogózott Renault-kat árul 😀
Igen, ez gyakorlatilag így van. Van még két régi modelljük, a Space Star, meg az Eclipse Cross. Ezeket még forgalmazzák, de amióta a Renault átvette az irányítást, azóta Colt néven egy átcímkézett Cliot árulnak, az ASX pedig egy átcímkézett Captur. Az Outlandert pedig évek óta nem forgalmazták.