Japánban kéttónusú fényezéssel is kérhető az új Swift
Néhány hete mutatta be a Swift legújabb generációját a Suzuki, ám
akkor még csak koncepcióként hivatkoztak rá. A márka japán oldalán viszont feltűnt a sorozatgyártásra érett példány is, amely semmiben sem tér el a korábban bemutatottól.
A külleme már ismert a modellnek, ez a koncepcióhoz képest nem változott. Az elődhöz viszonyítva a hűtőmaszkot rajzolták át, valamint a lámpák is új megjelenést kaptak
Az utastérben a műszerfal tetején egy 9 colos képernyő található, de az óracsoport továbbra is analóg, csupán a fordulatszámmérő és a sebességmérő között van egy apró digitális kijelző. Továbbá a klímavezérlőnél is megmaradtak a manuális gombok.
Az elődhöz képest nagy változás, hogy a multimédiás kijelző immár a műszerfal tetejére került
Motorfronton az újdonság, hogy már csak háromhengeres motor duruzsolhat az autó orrában, 1,2 literes lökettérfogattal, és természetesen lágy hibrid rásegítéssel. Valószínűleg a külföldre exportált - így Magyarországra is érkező - modellekbe is ugyanezt 1,2-es motort építik majd be.
Továbbra is lágy hibrid hajtással kerül a kereskedésekbe a Swift, bár mostantól csak háromhengeres motorral
azert ez messze nem zold hanem egy libafos zold!
technikailag is egy fos lett egy libafos zold!
a nagy fejlesztes utan 1 hengerrel kevesebb plus meg raakasztottak egy mild hibrydet vegen a nagy vegeredmeny 83LE es a CO=105!!! mindez 2024 ben……
ez igy egy KAKA!!
mikor a suzukinak mar 10 eve van 4 hengeres 90LE-s motorja mindenfele hibryd hokuspokus nelkul 100-as CO-val….
az EU-s szigoritas es sok piiiz ralocsolasa erre az uj motorra?
Szoval a suzukitol ettol a setuptol kb CO : 80-85grammot vartam volna el 2024ben!
pl ott van mitsubishi motorjai (space star) mar tobb mint 10 eves fejlesztes! hibryd nelkul 3henger 1000cc 92CO (71le) vagy az 1200cc 104CO (80le)….
es NEM mostani mar tobb mint 12 eves!!!
koszonjuk EU a sok hulyeseget…..