A Nissan Note e-Power ugyan Európában még nem kapható, de a közeljövőben várhatóan itt is piacra dobják, hajtása pedig az új Qashqai által is érkezik
A november végi első körös szavazás során a 60 tagú szakmai zsűri az autóipart is sújtó chiphiány és alkatrész-hiány ellenére is 30 különböző modell közül válogathatott, melyek közül 10-et engedtek tovább a második fordulóba, de már itt világossá vált, mindössze három autó pályázhat reális eséllyel a címre; a Nissan Note e-Power, a Toyota GR86/ Subaru BRZ, és a Honda Vezel (Európában HR-V).
A 8-as Golf az ötödik helyen végzett, így megszerezve az Év Import Autója címet
A második körös szavazást és a díjátadót december 10-én tartották, miután a zsűrinek egy tesztnap keretein belül lehetősége volt mind a 10 döntőbe szavazott autót kipróbálnia a Tokió mellett fekvő Sodegaura Forest versenypályán. A győztes végül a Nissan Note e-Power lett 335 pontos szavazattal. Az indoklás szerint a Note a hibrid hajtáslánccal, a kiváló üzemanyagtakarékossággal, valamint a könnyed kezelhetőségével győzte meg a bírákat, de kiemelték a megfelelő árazást és a stílusos megjelenést is. A Note e-Power jelenleg csak Japánban kapható, de a gyártó tervezi az európai és az amerikai piacra dobást is. A képzeletbeli dobogó második fokára a Toyota GR86/Subaru BRZ párosa állhatott fel 264 szavazattal, nem sokkal lemaradva a Honda HR-V 227 vokssal a harmadik helyen végzett. A Mitsubishi Outlander PHEV 206 szavazatával éppen csak lecsúszott a negyedik helyre, míg az ötödik helyet a 8-as Golf szerezte meg, ezzel az Év Import Autója díjat is bezsebelve. A hatodik helyen már ismét a japánok egyik márkája található: 104 szavazattal a Toyota Mirai. A top tízbe még befért az új Chevrolet Corvette, az új Mercedes C-osztály, a Toyota Land Crusier, és a sort a BMW 4-es szériája egészíti ki, de a tizedik hely mellé bezsebelték a bajorok a legjobb dizájnnak járó díjat is.