Izomautóhoz hasonlítják a bajorok villanyautóját
Dodge Chargert aláz az új BMW i3s
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Mókás gyorsulást rendezett frissített és erősebb villanyautójának a BMW, ahol egy Dodge Charger ellen eresztik az apró i3s-t.
No, nem komoly gyorsulásra kell gondolni, csupán egy apró jelenetre a BMW legújabb reklámjában, amiben az új i3s-t vezető hölgy a lámpánál hagyja a kerekek kipörgésével küzdő chargeres sofőrt. Ezzel persze épp most frissülő villanyautójuk elképesztő menetdinamikáját próbálják kiemelni, ami egy sportváltozattal is bővült, de lépésük nem biztos, hogy a megfelelő gondolatokat szüli a klasszikus benzinvérűek körében, akiknek többek között címzik a reklámot. Egyébként tényleg elismerendő a legtisztább bajor tudása: köszönhetően a tisztán elektromos hajtás azonnali nyomatékleadásának, 3,7 másodperc alatt megugorja a 0-60-as sprintet. Tehát az első métereken kevés sportautó képes megfogni, nemhogy egy izomautó, aminek a hátsó kerékre küldött töménytelen erővel is meg kell küzdenie. Az megint más kérdés, hogy egy Dodge Charger kevés eséllyel fog kiállni egy BMW i3 ellen, legyen az az alapmodell vagy épp az új 184 lóerős s csúcsváltozat.
Nem vagyok sem a haverod, sem a kutyád, hogy “baz”-egelj itt nekem, biztosan megvan az a kör, ahol ezt szoktad csinálni, de az nem én vagyok.
Azt írtad a hozzászólásodban, hogy hol van a hivatalos 3,7 sec gyorsulás? Amire utalsz a cikkben, abban 6,8 másodperc a 0-100-ra a modellfrissítés után, legalábbis erre hivatkozol. Arra gondoltam, hogy azt hitted 0-100-ra gyorsul 3,7 alatt.
Én pedig erre a cikkre értettem, hogy itt 0-60-ra nézve beszélünk 3,7 másodpercről. Ezért azt gondoltam, hogy arra utalsz, hogy hogy gyorsulhat 0-100-ra 3,7 alatt? Melyik javított cikkről beszélsz egyébként?
Nem okoskodom, ha valamit leírok, lehet rá normálisan reagálni.
Nem vagyok sem a haverod, sem a kutyád, hogy “baz”-egelj itt nekem, biztosan megvan az a kör, ahol ezt szoktad csinálni, de az nem én vagyok.
Azt írtad a hozzászólásodban, hogy hol van a hivatalos 3,7 sec gyorsulás? Amire utalsz a cikkben, abban 6,8 másodperc a 0-100-ra a modellfrissítés után, legalábbis erre hivatkozol. Arra gondoltam, hogy azt hitted 0-100-ra gyorsul 3,7 alatt.
Én pedig erre a cikkre értettem, hogy itt 0-60-ra nézve beszélünk 3,7 másodpercről. Ezért azt gondoltam, hogy arra utalsz, hogy hogy gyorsulhat 0-100-ra 3,7 alatt? Melyik javított cikkről beszélsz egyébként?
Nem okoskodom, ha valamit leírok, lehet rá normálisan reagálni.
imádom, amikor javított cikk után jön valaki okoskodni…..eszedbe sem jutott, hogy ott nem 0-60 volt, hanem 0-100…..ne idegelj fel baz :D:D:D:D:D
Ha nem akarsz kötözködni, akkor inkább ne is írj ilyen sületlenséget. Ez nem Challenger, hanem bizony Charger. Ettől függetlenül inkább egy 40 éves klasszikus vassal járok, mint egy null kilométeres ufóval. És persze szívesebben hallgatom a V8 duruzsolását, mint egy fúrógépet. 🙂
Valamit beneztetek, sehol nem emliti a cikk sem, de a video sem, hogy 0-100-ra gyorsulna 3,7 alatt.
0-60 km/h-ra gyorsulhat 3,7 alatt. Azt pedig realisnak erzem, mert meg a regebbi modell tesztjeben is olvastam valahol, hogy a 60-as sprintet nagyon gyorsan nyomja, aztan persze 100-ig mar “elverzik”…
De, hogy a cikkirot is be lehet kavarni a sajat cikkevel??!! Meg ö bizonygatja, hogy biztos nincsen meg a 0-100 3,7 alatt, miközben le is irja, hogy 60-ra gyorsul annyival…
Szoval 3,7 sec a 0-60 km/h. Az eleg jo.
De a 7 sec körüli 0-100 sem rossz, az is böven több, mint amit egy atlag soför ki fog hasznalni.
Nem kötözködni akarok de a videóban nem Charger hanem Challenger van [url]https://hu.wikipedia.org/wiki/Dodge_Challenger[/url] és hát azért egy ilyen öreg szarral mérni a vadi új fejlesztésű BMW-t kb olyan mint anno a Q7 essel frontálisan ütköző Fiat 500 as videója … mindenki tudta előre mi lesz a végeredménye és az esélytelenek nyugalmával indult mindkét autómárka a Német kampány videjóval szemben .
Aki pedig úgy gondolja hogy az Amcsi kocsit választaná íme a töréstesztje a legújabb modellnek amit még az amerikaiak is lehúztak annyira szarul törik [url]https://www.youtube.com/watch?v=AhmLSHCt5YI[/url]
És íme a BMW i3 [url]https://www.youtube.com/watch?v=hjA9KbcAnzk[/url] előre lelövöm a poént a BMW jobban megvéd mint a 2szer akkora izomautó 😀 .
Akkor viszont a 6.8 lesz a hivatalos 🙂 persze városban ez is bőven elég, csak azért a 3.7sec már más kategória.
Nekem is a Dodge Kellene 🙂
Nekem is a Dodge Kellene 🙂
Tőlem ez az i3 időutazásra is alkalmas lehetne, akkor is a Charger kellene.
Sorry, biztosan nincs meg a 0-100 annyi alatt.
ez elég érdekes, hol van a hivatalos 3.7 sec? 10 lóval több lett és majdnem 2x olyan gyors? 😀 mert valami 7,x sec körül volt eddig a sima i3 gyorsulása.
előző autónav cikkből :
“az i3s esetében viszont erősebb lett a hátsó tengelyre szerelt villanymotor is. 14 lóerőt kapott pluszban, 170-ről 184-re nőtt a teljesítménye és ezzel együtt 0-100-ra való gyorsulása is javult 7,2-ről 6,8 másodpercre, de végsebessége is magasabb, 150 helyett 160 km/h”