Immár, 330 lóerőt ad a Performance csomag
Bár nincs olyan szép hangja, mint a V8-asnak, azért a 2,3 literes motorral felszerelt Mustang sem okoz csalódást azoknak, akik nem csak az A-ból B-be való eljutáshoz keresnek autót. Főleg, most, hogy a friss Performance csomag még izmosabbá teszi.
A kipufogó hangját is morcosabbá tették
Jelenleg 330 lóerőt nyújt így a Mustang szemben az alapváltozat 310 lóerejével (azonban a Focus RS 350 lovacskájától így is elmarad). A gyorsulása 4,5 másodperc környékén alakul álló helyzetből 60 mérföld/órára, a végsebessége pedig 16 kilométer/órával növekedett az előző Performance csomagos változathoz képest, illetve 55 km/h-val az alap Mustanghoz képest.
Négy új karosszériaszín jelenik meg a palettán, köztük a képeken látható narancs árnyalat
Emellett módosított kipufogórendszert kap, amely még brutálisabb hangot eredményez, illetve optimalizált futóműalkatrészeket, valamint négydugattyús féknyergeket, amelyek a V8-as modellből érkeznek. Természetesen ezek a változásuk maguk után vonták, hogy a kormányművön, a kipörgésgátlón és a menetstabilizálón is alakítsanak kicsit, így összességében sokkal inkább pályaautósabbá vált az új Performance csomagos Mustang.
Új a hűtőrács és a hátsó légterelő
Az autó külső megjelenésében az új hűtőrács és az azon oldalra tolt embléma árulkodik az erősebb motorról, illetve a szürke külső visszapillantótükrök házai, valamint a szürke csíkok a motorháztetőn és az aprócska hátsó szárny. Extraként rendelhetők 19 colos könnyűfém keréktárcsák, Torsen részlegesen önzáró diffi és a MagneRide lengéscsillapítók. Az új modellt a New York-i Autószalonon mutatják meg, azonban Európába sajnos nem biztos, hogy eljut.