Az elektromos i4 a G22-es kóddal azonosítható 4-es széria orrát viseli
Újabb elektromos modellről rántotta le a leplet a BMW, rövid időn belül már a másodikról. A már nem túl fiatal
i3 mellett az
iX3 és a nagyon friss
iX kínál alternatívát az elektromos BMW-re vágyóknak. A legújabb modell i4 névre hallgat, ami elég jól behatárolja a származását. A forma a 4-es Gran Coupé vonalaira hasonlít még úgy is, hogy a hagyományos kivitel esetében még nem történt meg a generációváltás, de így már sejthető, hogy milyen lesz a friss, hagyományos motorokkal szerelt modell. A fényszórók az új négyes szériáról ismerősek, a hatalmas vesék ziccerét most sem hagyta ki a BMW, az alternatív hajtást kék díszítéssel hangsúlyozzák. Érdekesség, hogy a kipufogók helyét is kékség imitálja, úgy tűnik, hogy 2021-ben is kívánja a szem a kipufogót, még egy villanyautó esetében is.
A forma finoman sportos, eddig csak kisautót és SUV-t villamosított a BMW
A hivatalos adatok elég impozánsak, vélhetően a kínálat tetején trónoló modell érkezik elsőként. Az i4 530 lóerős teljesítménnyel kerül a kereskedésekbe, amivel 4 másodperc alatt letudható a 0-100, az adatok alapján nem kizárt, hogy ehhez a kivitelhez alapáron jár az M Performance felirat. Egy villanyautónál mégis a hatótáv a legfontosabb kérdés, amiből szintén van mit a tejbe aprítania az i4-nek. A BMW WLTP ciklus szerint mérve 590 kilométert ad meg, ami elég komoly értéknek számít. A többi lényeges információval, például az árral még adósak a bajorok, de az biztos, hogy még az idén árcédula kerül a i4-re.
Szépen illeszkedik a többi modellhez az i4, semmi feltűnő vagy szokatlan részlet nincs rajta
Baxxus, a 2017-es Frankfurti autószalonra várták ezt , mint a „Tesla Killert”. Aztán lett egy félszívű tanulmány, majd végül ez…