Királykék szín és egyedülálló anyagok használata teszi különlegessé a HH-t
Egy ismeretlen vásárló egyedi igényei alapján készül az utolsó Pagani Zonda, amely HH névre hallgat majd. Csak a legjobb dolgokat válogatta össze az úriember, így a Roadster karosszériájába a 680 lóerős Cinque motor kerül, és ehhez – az új motoros autók között egyedüliként – hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó csatlakozik. A szokásos alkatrészeken felül igazán egzotikus anyagokat is használ a gépezet, úgymint kerámia-bevonatú titánium kipufogórendszer, karbon-titánium utascella, így mindössze 1210 kg-os lesz a tömeg, amivel a közel hétszáz lóerőnek könnyű dolga lesz. Mostanáig 118 darab Pagani Zonda készült, ebből hármat törtek totálkárosra, a gyár most már csak speciális változatokat készít, a gyártás nagyjából 120-125 példány után áll majd le, azaz annyira exkluzív marad az autó, mint a McLaren F1.
Amerikai sofőr az autobahnon - nem is lett jó vége
Reménykedjünk benne, hogy annál azért nagyobb sikerrel őrzik majd meg autójuk épségét a Zonda tulajok. Nemrég Németországban szenvedett kisebb, 100 000 euró értékű kért egy McLaren F1. A Rheinland-Pfalz tartomány 48-as autópályájának Trier felé vezető oldalán egy amerikai sofőr próbálgatta egy példány tudását. A határtalan száguldásnak egy, a bendorfi lehajtó közelében kialakult torlódás vetett véget, ahol a vezető elmondása szerint egy fekete kisautó irányjelző használata nélkül sávot váltott elé, így félrekapta a kormányt, és két autót összetört a külső sávban, mire meg tudott állni. A rendőrség által közreadott fénykép alapján nem lehetett kicsi az autó sebessége, a blokkolásgátló hiányában nagyon is jól látható a féknyom. A 100 000 eurós javítást a casco állja majd, hiszen az egymillió euró értékű autónál még csak a közelébe se vagyunk a gazdasági totálkárnak.