Ha tényleg ilyen lesz az új ötajtós Auris, nem ásítozunk majd - már csak a neve hallatán is. Kicsit lexusos, kicsit subarus, hátulról meg Hyundai-vonásokat is mutat
Elég sok mindent el lehet mondani az aktuális, Aurisként első, 2007-ben bemutatott, 2010-ben frissített Toyota-kompaktról, de azt - csuklás nélkül - nem igen, hogy izgalmas és vonzó lenne. Sokkal inkább a racionálisan gondolkodók, a japánságra, a márkanévre, a Corolla-vérvonalra, a megbízhatóságra hivatkozók választása.
Egyelőre ennyit láthatunk az utastérből, ami állítólag a csomagtartóval együtt hátul tágasabb lesz
A minap egy japán prospektusból a brazil Noticias Automotivas (autós hírek) blogsite által kiszivárogtatott képek alapján viszont a szeptemberi Párizsi Autószalonon debütáló következő generáció sokkal merészebb formavilágú és karakteresebb lehet, miközben a mostaninál 2,5 centivel 4,27 méterre nő a hossza, 5-tel csökken a magassága (1,46 m), s bár a szélessége (1,76 m) és a tengelytávolsága változatlan marad (2,6 m), ha minden igaz, az első ülések áttervezésével a hátsó lábtér 2, a csomagtér 5 centivel, s jó pár literrel gyarapodhat a 350-hez képest.
Motorfronton maradhat az 1,33 és 1,6 literes benzines, az 1,4-es és 2,0 literes dízeleket pedig idővel BMW-féle 1,6 és 2,0 literesek válthatják. A HSD, azaz hibrid modell akkumulátora várhatóan konnektorról is tölthető lesz.