Harmadik generációjával már rögtön háromféle hajtással: benzinesként, dízelként és tisztán elektromosan is érkezik a Citroën C4
Csak június 30-án debütál, de már most megmutatta a Citroën, hogy milyen is lesz a vadonatúj, harmadik generációs C4. A GS 50 éves születésnapját idén ünneplő márkától megszokottan erős karakterként érkezik az ötajtós kompakt, benzines, dízel és ë-C4 néven tisztán elektromos hajtással is.
Belülről a márkától megszokott izgalmasságot és extravaganciát hozza
A gyári közlemény szerint a márka a kompakt kategória visszahódítására készül az újdonsággal, miután a SUV szegmensben már sikeresek (2017 óta 200 ezer C5 Aircrosst és 300 ezer C3 Aircrosst értékesítettek), de persze ők is tudják, elengedhetetlen egy ütőképes kompakt modell, hiszen az európai eladások 28 százalékát még mindig ez a kategória adja. Azt mondják, az új C4 és az új ë-C4 100%-ëlectric a szegmenssel kapcsolatos elvárások mindegyikének megfelel, ugyanakkor merőben új, a mai világ igényeire szabott koncepciót és teljesen egyedi karaktert hoz a piacra. Az év második felében piacra lépő ë-C4 a C5 Aircross Hybrid SUV, az Ami, az ë-Jumpy és az ë-SpaceTourer után a márka ötödik elektromos modellje lesz, a márka karakteres jegyein túl SUV jellemzőikkel is felvértezve.
A forma mindenképp egyedi
Kényelmét a C5 Aircrosstól és a C4 Cactustől ismert progresszív hidraulikás lengéscsillapítók és Advanced Comfort ülések szolgálják - egyebek mellett, ugyanakkor az első utas számára a bemutatókor felfedve egy világújdonságot is ígérnek, az ë-C4 100%-ëlectric modellben pedig továbbá teljesen néma üzemet is.
Hogy izgalmas-e az vitatható, de hogy a Hondától autófarhát-formatervet lopni ciki az nem.