Nem olcsó, cserébe viszont prémium és keveset fogyaszt
Éppen nemrég számoltunk be róla, hogy
megvannak a DS 9 luxuslimuzin itthoni árai: még épphogy 20 millió alá sikerült bepréselniük. Ezt most már el is felejthetjük, ugyanis mire megérkezett a kereskedésekbe a modell, addigra 20.090.000 Ft-ra nőtt az alapmodell, a 225 lóerős Performance Line + ára. Ugyanekkora teljesítménnyel kérhető még az óriásszedán Rivoli + felszereltséggel is, az 21.490.000 Ft-tól indul. A 360 lóerős csúcsverzióhoz már összkerékhajtás jár, annak olcsóbbik kivitele 23.490.000 Ft-tól, drágábbik felszeretlségű változata 24.890.000 Ft-tól indul.
Alapáron is 19 colosak a felnik, felárért 20-asak
Egyik sem nevezhető olcsónak, sokakban felmerülhet a kérdés, miért válassza ezt mondjuk egy német prémium helyett. Az egyedi stíluson felül is vannak a DS 9 mellett szóló érvek, ugyanis nem szabad elfelejteni, hogy mindegyik fent említett kivitel konnektoros hibrid meghajtást kap. A 225 lóerő önmagában sem nevezhető kevésnek, pláne ha villanymotor is bedolgozik ebbe, és mindehhez 48 km tisztán elektromos hatótáv is jár, meg persze 1,5 literes kombinált fogyasztás. Adjuk még hozzá ehhez a limuzinnyi méreteket, a minőségi anyaghasználatot, a kényelmi funkciókat (pl. hangszigetelt üvegezés, 2-es szintű önvezetési képesség, kényelemre hangolt futómű), és máris nem tűnnek olyan földtől elrugaszkodottnak az árcédulák.
Úri kényelem várja a DS 9 utazóit
Készletről már el is vihetők a 225 lóerős DS 9-ek, a 360 lóerőset gyártásból lehet kérni. A Performance Line + fekete Alcantara belsőt kap, az első ajtókon krómozott DS PERFORMANCE LINE emblémákat találunk, a hűtőrácsot szegélyező DS WINGS és a hátfal szintén krómdíszítéseket kap. A külső megjelenést 19”-os fekete MONACO keréktárcsák teszik dinamikusabbá. A műszerfalat szintén Alcantara borítja kárminvörös és arany szegélyvarrással. A középső képernyő alatti vezérlőgomb valódi kristályberakásai, valamint a finom bőrrel bevont kormányközép a legkisebb részletekre történő maximális odafigyelésről tanúskodnak. A drágábbik Rivoli + kivitel a nemes anyagokat gyémánt-mintázatú kárpittal társítja, különböző színű és textúrájú bőrhuzatokkal együtt. A fűthető és szellőztethető első ülések masszíroznak, a gumiabroncsokat pedig 20 colos felnikre húzzák. Mindez ráadásul a 360 lóerős meghajtással 5,6 másodperces 100 km/h-s sprintet is kínál.