Itthon is elkelne: az új Volkswagen Lavida
Debütál az új Volkswagen Lavida
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Új arcot ölt a kifejezetten Kínának épített Volkswagen Lavida, mely a kínaihoz hasonlóan vonzó árral itthon is kétségkívül sikeres lehetne.
Kína új kedvence lehet a Jettánál alig rövidebb, de A-szegmensűnek, azaz kisautónak hívott, 3,3 millió forint környéki összegért adott, 4,61 méter hosszú Volkswagen Lavida
Noha padlólemezét - némi változtatással - a valahai Bora adta, annál nagyobb, de a mai Jettánál hajszálnyit rövidebb
Hol máshol mutatkozhatna be második generációjával a Volkswagen Lavida, mint Kínában, hiszen ez az a szedán, melyet 2008-ban vezetett be a Volkswagen, s hamar a márka legnépszerűbb kínai modellje lett, s a kínai piac eladási toplistáján is a negyedik helyre kúszott. Az eredetiből az első két évben 300 ezer példány fogyott, majd a harmadik évben az addigi - összesített - eladásokat megduplázva kúszott 600 ezerre az eladási szám, s az utóbbi, 2011 szeptemberében regisztrált értékhez mindössze négy hónap alatt, idén januárjáig további 100 ezer példány jött még hozzá.
Krómozott lamellás a hűtőmaszk, de nincs LED-es menetfény - nem Európa, hanem Kína számára készül a Lavida
Európai szemmel szegényes biztonsági alapellátmányával kapcsolatban Kínában büszkén hangoztatja a VW, hogy immár ESP és első légzsákok is szerepelnek benne.