November 6-án szedik le a Kylaq álcáját, de nagy meglepetésre nem kell számítani, hiszen ugyanazt a formanyelvet használja, amit az európai Skodák. Egyelőre annyit lehet tudni az autóról, hogy az MQB-A0-IN platformra épül, tehát az MQB-nek a kimondottan indiai piacra szánt padlólemezére. Tengelytávolsága 2566 mm, az autó hossza pedig 3995 mm. Szabad magassága 189 mm, az orrában pedig az egyliteres TSI benzinmotor dolgozik 115 lóerővel és 175 Nm forgatónyomatékkal. Váltóból pedig lehet hatfokozatú manuális vagy automata közül választani.
Árakat még nem tudni, valószínűleg Európába nem is érkezik a modell, pedig lassan abban a helyzetben lesz au EU autópiaca is, hogy csak ezeket az olcsó, keleti piacra szánt autókat engedhetik meg a magánvásárlók. Ráadásul a minőségben sem lehet annyira elmaradva a Kylaq, hiszen 800 ezer kilométeren keresztül tesztelték a prototípusokat különböző indiai terepeken, akár 3000 méteres magasságban, repkedő mínuszokban és brutális hőségben is. Emellett számos vezetősegédet is kap, szóval ezek alapján úgy tűnik nem rosszabb az európai Skodáknál.
Kezd nagyon ciki lenni ez a skodás típusnév-adási rendszer, ebbe lassan már bele lehet gabalyodni…
Remélem, a Cadillac-nél nem esnek ebbe a hibába, ők is rákattantak egy ideje a „q” végződésre…