Nem nehéz kitalálni, melyik modell adta az inspirációt, de azért összekeverni nem lehet a két autót
Az európai offroad hullám Kínában is begyűrűzött, lassan bármilyen jármű kérhető marcona külsővel. A Geely a 2022-ben bemutatott végtelenül aranyos Panda EV-t küldte kiképzőtáborba, ahonnan Panda Knight néven tért vissza. A kínaiak fényezetlen elemekkel, szögletes lökhárítókkal vették el az eredeti Panda cukiságát, a teljesen sima frontrészt egy kamu hűtőráccsal tették hangsúlyosabbá.
Sajnálatos, hogy Európában nincs valóban olcsó városi villanyautó
A tervezőket annyira magával ragadta a terepjárós életérzés, hogy teljesen értelmetlen részletek is kerültek az autóra, amit nem voltak restek ki is hangsúlyozni. A lökhárítóra két rikító zöld vonószem került, de mivel a műanyag ütközőre rögzül, így csak annak letépésére alkalmas. A géptetőre szerelt két fogantyúnak sincs sok értelme, ahogy a tetősín sem igazán indokolt, nem gyakori, hogy egy ekkora autó tetejére pakoljanak. Nem lehet szó nélkül elmenni a tetőre vezető létra mellett sem.
A beltér hozza a ma elvárt kötelezőt, rövid városi utakhoz ennyi pont elég
Az utastér minimalista, de ebben a kategóriában nem is kell több, a vezető előtti képernyő 9,2, a központi 8 colos, de a klímáról sem kell lemondani. A 3,13 méteres kisautót 40 lóerős villanymotor hajtja, az akkumulátor 17 kWh-ás, ezzel a kínai sztenderd szerint 200 kilométer a hatótáv. Az új változat átszámítva 3,4 millió forinttól vihető haza.
A Geely kihozta a maximumot a terepjárósításból, a vevőkre van bízva, hogy mire tudják használni az értelmetlen kiegészítőket