Újabb mérföldkőhöz érkezett a BYD!
A kínai óriás mindössze 3 év alatt gyártott le 6 millió új energiákkal hajtott autót
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A kínai márka óriási lendületben, kis túlzással félévente egymillió autót készítenek, néhány napja pedig a hétmilliomodik jármű is legördült a szalagról, ám erre nem BYD embléma kerül.
Ez a 7 milliomodik autó, amely elhagyta a BYD gyártósorát. Egy Denza N7
Valószínűleg a 8 milliomodikra sem kell majd sokat várni, ráadásul hamarosan még nagyobb kapacitással tud majd működni a BYD, ugyanis a közeljövőben gyárat nyitnak Thaiföldön, Brazíliában, Üzbegisztánban és Magyarországon
Az biztos hogy a BYD egy jól menedzselt cégnek tűnik (pl a főtervezőjük az Alfát, Audit és Lamborghinit majd az az Italdesignt vezető Wolfgang Egger). Elnézve az Atto3-ast el is hiszem, rengeteg szép részlet van benne, főleg a belsőben, ha többi modell utódja is erre a szintre fejlődik akkor lesz mitől tartania az európai autóiparnak. Egyelőre azonban az a szerencséjük hogy a piacképes BYD modellek (SUVk) között, a HAN és a Seal U viszonylag öreg modellek, lépcsőshátút pedig csak keleten vesznek. Ettől függetlenül egy komplett palettával érkeztek. De sültek már fel remek palettával importmárkák, lásd Infiniti.
Én most a BYD-del kapcsolatban egy kicsit azt érzem, hogy nagyobb a füstje mint a lángja . Mivel az ACEA nem közöl adatokat a német hivatalos statisztikákat néztem, amely szerint ebben az évben (két hónap alatt) mindössze 233 autó kelt el.
Érdekes lenne látni valódi adatokat más országokból is…