Itt az új Nissan Almera – Oroszországból
Lada-gyárból jön a legújabb Nissan Almera
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
102 lóerő, 500 literes csomagtér, négy ajtó, ellenálló plasztikok: így készül az orosz népautó japán recept alapján, a Lada legendás Togliatti gyárában.
Nem szép, de praktikus, jelenthetjük ki a Nissan orosz piacra szánt változatával kapcsolatban. A Nissan mérnökeinek feladata eme típus megalkotásánál az lehetett, hogy az Almerát kellően lebutítsák az oroszországi közlekedési viszonyokhoz. Természetesen Moszkvában mutatkozott be az először február végén egyetlen fotóval beharangozott oroszországi Almera-változat.
Az új Almera a japán belpiacos, második generációs Bluebird Sylphy alapjain nyugszik, megépítését az orosz vásárlók igényei és az ottani útviszonyok diktálták. Ezért áthangolták a futóművet, és 2 mm vastag acéllemezt illesztettek a motor alá, valamint a padló alján végigfutó fék- és üzemanyag-vezetékek takarására. A 4656 mm hosszú autó tengelytávja 2700 mm, a gyártó állítása szerint utastere még az egy kategóriával nagyobb autókénál is tágasabb, csomagtartója pedig egyenesen hatalmas, 500 liter befogadóképességű.
Az elsőkerék-hajtású autót 102 lóerős, 145 Nm csúcsnyomatékú 1,6 literes benzinmotor hajtja alapesetben 5 fokozatú kézi váltóval, opcióként pedig négyfokozatú automatát is lehet választani. Az Almerát a Lada Togliattiban található gyárában kialakított új szerelősorán fogják gyártani, és jövő év elején kerülhet piacra. Ahogy a Nissan egykori magyarországi, jelenleg Oroszországban állomásozó ügyvezető igazgatója, François Goupil de Bouille összefoglalta, az új Almera a D-szegmensű (középkategóriás) autók belső méreteit kínálja, de B-szegmensű (kisautó) áron.
Elnézést Mindenki! A 3x-ri küldés nem volt szándékos.
Tiszteletem! Meglátásom szerint végre egy tágas, szép kialakítású formavonalakon nyugvó szedán
indulhatna térhódító útjára Magyarországon is! Nagy a csomagtere, masszív, erős anyagkonstrukciók
alapján lett tervezve.
Ezeken túlmenően mód felett alacsony áron kerülne hazánkba is értékesítésre. A Magyar népnek
elengedhetetlen egy ilyen olcsó, ám mégis nagy méretekkel bíró, strapabíró négyajtós autó.
Nem utolsó sorban, a magyar utak sem kátyúmentesebbek néhol, mint az Orosz társaik.
Tiszteletem! Meglátásom szerint végre egy tágas, szép kialakítású formavonalakon nyugvó szedán
indulhatna térhódító útjára Magyarországon is! Nagy a csomagtere, masszív, erős anyagkonstrukciók
alapján lett tervezve.
Ezeken túlmenően mód felett alacsony áron kerülne hazánkba is értékesítésre. A Magyar népnek
elengedhetetlen egy ilyen olcsó, ám mégis nagy méretekkel bíró, strapabíró négyajtós autó.
Nem utolsó sorban, a magyar utak sem kátyúmentesebbek néhol, mint az Orosz társaik.
Tiszteletem! Meglátásom szerint végre egy tágas, szép kialakítású formavonalakon nyugvó szedán
indulhatna térhódító útjára Magyarországon is! Nagy a csomagtere, masszív, erős anyagkonstrukciók
alapján lett tervezve.
Ezeken túlmenően mód felett alacsony áron kerülne hazánkba is értékesítésre. A Magyar népnek
elengedhetetlen egy ilyen olcsó, ám mégis nagy méretekkel bíró, strapabíró négyajtós autó.
Nem utolsó sorban, a magyar utak sem kátyúmentesebbek néhol, mint az Orosz társaik.
Nem szép, az biztos, gyakorlatilag egy Renault Thalia – Dacia Logan keverék Nissan jelvénnyel. Két és fél millióért jó lehet a ruszkiknak. Nalunk 2 és fél misiért kapható klímás Fiat Linea, amihez szintén hasonlóan nagy csomagtartó van, és azért nagyságrendekkel szebb. De ahogy olvasható is, ez a Nissan csak az oroszoknál lesz kapható. Azért a régi Almera sokkal szebb volt.
Ez ugye csak vicc!
Április 1-re még jó is lenne…
Valami bűn! Remélem nem exportálnak belőle