Hamarosan élőben is látható lesz Münchenben
Számos módosítást végrehajtottak a C-osztály kombiján, hogy All-Terrain változat szülessen belőle. A leglátványosabb persze az emelés, hiszen 40 milliméterrel nőtt meg a szabad hasmagassága. Emellett egyedi hűtőrácsot, védőburkolatokat és fényezetlen műanyag elemeket kapott, ahogy az egy „terepjáróhoz” illik. Ezektől a változtatásoktól az autó hosszúsága 4 milliméterrel, a szélessége pedig 21 milliméterrel gyarapodott.
17-19 colos felnik rendelhetők hozzá
A hasmagasság növelése miatt a futóművet is módosították picit, illetve két új lehetőség is megjelent az üzemmódválasztóban. Ezek az Offroad és az Offroad+, amelyek az aszfaltról letérve segítenek, a lejtmenetvezérlővel közösen. Az All-Terran változatok akár 1800 kilogrammos pótkocsit is vontathatnak, ehhez még pótkocsi-stabilizáló rendszerrel, illetve pótkocsi-manőverező segéddel is felvértezték a terepesített kombit.
Hasmagasságát 40 milliméterrel emelték meg
Természetesen mindegyik All-Terrain modell összkerékhajtású, a 4Matic rendszer pedig képes a teljes nyomaték 55 százalékát hátra küldeni. Orrában kétliteres benzines, vagy kétliteres dízelmotor dolgozhat, mindkettő 48 voltos lágy hibrid rendszerrel. Élőben először a szeptemberi Müncheni Autószalonon láthatja majd a nagyközönség, de az európai árakat még nem jelentették be, érdekes módon az USA-ban forgalmazni sem fogják.
Egyedi hűtőrács díszeleg rajta