Rendesen bővülni fog az ID. modellek kínálata
Lassan egy éve új vezérigazgatója van a Volkswagennek, és Thomas Schäfer szerencsére viszonylag nyíltan beszél a márka jövőbeli terveiről, el is árulta, hogy a korábbi tervekből nem mindent tartanak meg az eredeti formában, de a közeljövőben rengeteg új modellről rántják majd le a leplet. A Carscoops összeszedte, mire számíthatunk a legendás német márkától.
A következő újdonság az ID.7 lesz
Számos modell várható a következő egy-két évben, amelyek közül az első fecske a friss ID.3, ám csak néhány hetet kell várni, és teljes valójában láthatjuk az ID.7-est os, amit az Arteon és a Passat utódjának szántak a tervezők. Koncepcióformában és néhány ízelítőben már láthattunk egy-egy részletet. Méretes központi képernyő díszeleg majd a limuzinban, a külső pedig még ugyan álca alatt van, de kivehetők már a fő vonalak. Lesz az ID.7-nek egy kombi változata is, az Arteon Shooting Brake szellemi örököse, amit az ID. SPACE VIZZION tanulmány vetíthetett előre korábban.
Szolidan frissült az ID.3 nemrég
Persze nem biztos, hogy hasonló vonalakkal mutatkozik be a sorozatgyártású kivitel, mert nemrég dizájnert is cserélt a Volkswagen. Sőt, állítólag a 2021-es ID. LIFE városi kisautó-tanulmány hűvös fogadtatása miatt azt is teljesen újratervezik, legalábbis kívülről (a lemezek alatt a szokásos MEB Plus platform lesz). A pletykák szerint ID.2 néven érkezhet a belépő elektromos Volkswagen, de egyesek szerint ID. Golf nevet is kaphat az újdonság - ami azért lenne furcsa, mert ez inkább Polo méretkategória. Az ID.2 magasított változatot is kap, talán ID.2 X néven, ez a T-Cross elektromos testvére lesz. Ennél nagyobbnak szánják az ID.3 X-et (bár felvetődött az ID. Tiguan név is), ez persze kisebb lenne az ID.4-nél. Utóbbira és annak kupésított változatára, az ID.5-re is modellfrissítés vár hamarosan. Végül pedig a sportverziók is sorra kerülnek, hiszen az ID.3, az ID.4, az ID.5 és az ID.7 is kap új GTX változatot, ami a mostani GTX-ek 295 lóerős teljesítménye helyett 345 lóerőt nyújthat. Rendes R sportverziókról is felreppentek pletykák, de ezekről kevesebb a konkrétum. 2033-ra már kizárólag elektromos modelleket szeretne értékesíteni a Volkswagen, Kínában és az USA-ban később vezetik ki a belsőégésű motorokat.
És ki fogja ezeket megvenni?
Átlag Hansnak nem lesz rá jövedelme, mert a gyárakat Kínába vitték.
Azért az mindig vicces amikor a magyar proli tolja a hülyeségeket, mert megmondták neki hogy a “nyugat haldoklik”. Átnézve az adatokat, a 2022 decemberi német adat valami 30%-kal több mint 2021-ben, a januári és februári adatok pedig 3-4%-kal jobbak (ezt még nem torzította az ruszkik háborúja).
A piac pedig rendesen fordul a villanyautók felé, persze nem kicsit bosszanthatja a németeket hogy Tesla lefölözte a piacukat.
A belgáknál is azt láttam, hogy a brüsszeli autószalon olyan fényes és látványos volt mint nagyon régen, és itt nem a flancolásról van szó, hanem hogy szinte minden gyártó ott volt (nem csak az összes nagy, de olyanok mint a Mitsubushi, Subaru vagy Smart) és a hosszú napon olyan tömeg volt ami igencsak bizalomra ad okot. És a hétfő esti hosszú napon nem a tuningcsávók nyáladzanak hanem látod hogy azok akik munka után eljöttek hogy beszerezzenek árajánlatokat.
Proli az aki úgy játssza az agyát hogy nulla tudással bír. Nemrég voltak tele a hírek azzal hogy a BYD nagyon szívesen átvenné a Saarlouis-ban található Ford-gyárat. A Tesla is Németországba költöztette az európai gyárát (tarolnak is a német piacon).
Szóval nagyon nem úgy néz ki mint amit itt előadtál.
Demens vén h.lye!
Proli any.d, aki sivatagban homokszemért…
https://www.autonavigator.hu/cikkek/1100-munkahelyet-kovetel-a-suv-ok-terhoditasa-spanyolorszagban/
M.rha!
Pont ennek a párjára utaltam (Ford Saarluois-i gyára) hogy már be is jelentkeztek a Kínaiak vevőnek, és ha megkapnák nem is bohóckodnának K-európai gyárral.
Viszont a Ford egyelőre ódzkodik eladni, lehet hogy tartanak attól, hogy úgy járnak vele mint a Volvóval.
Majd kiderül mi lesz a sevillai gyárral, ez esetben sem “Európa” gyengélkedik, hanem a Ford. Az S Max platformját még a Volvo fejlesztette, és nincs agykapacitás hogy egy utódot.
Az EU-s autópiac virágzik, csak a Ford ősöreg modelljei már nem versenyképesek.
Lehet hogy ti a falu bikája lehetsz ezzel a dumával otthon a kocsmában (ha mostanában ott a “kínai büfé”) lett a menő akkor felőlem legyen az.
Csak az a helyzet hogyha kicsit összevetnéd a valósággal akkor lehet másként látnád a világot. Dacára az ostoba kormánypropagandának, nem fagyott meg a nyugat, nem szálltak el az árak (legalábbis nem annyira mint nálunk). Itt a 3 százalékos infláció is hír szokott lenne és az a helyzet hogy most az infláció zuhan (az energiaárakkal). Ha érdekel olvass utána. Beszédes az is hogy a mostani amierikai bankcsőd nyomán is a forint zuhan és nem az euro…