Ahogy BMW-nél sem minden M-nek tűnő modellt tuningolt az M GmbH, úgy a Mininél is lesznek kamu JCW modellek
Két új csúcsmodellel bővít a Mini, a háromajtó hatchback mellett a szintén Kínában készülő Aceman is megkapta a “Cooper csomagot”. Az elnevezés így elég kacifántos lett, Mini John Cooper Works Electric, illetve Mini John Cooper Works Aceman néven kell keresni az autókat.
A látvánnyal nincs gond, vagány az elektromos Cooper, de ez már egészen mást mint az első nemzedék kompresszoros őrülete
Az elektromos autók tuningolása sokkal kevésbé lehet izgalmas, nem kell hangolni a leömlőket és a kipufogót, nem reszelgetnek a vezérműtengelyen és a turbónyomás új értékét sem kell számolgatni. Az eddigi 218 lóerős csúcsot 258-ra emelték, a nyomaték immár 350 Nm, persze azonnal és állandóan fenntartva. Akinek ez sem lenne elég, az a kormányon lévő Go-Kart gombbal még további 27 lóerőt csalogathat elő, de csak átmeneti jelleggel. A háromajtós így 5,9, az Aceman 6,4 alatt éri el a százat, a végsebességet 200-ra korlátozták.
A több mint 20 éves formától most sem távolodtak el, ez lett a Mini védjegye
Ugyanakkor John Cooper nevének elcséplése felé is tett egy határozott lépést a Mini. A JCW nem csak a csúcsmodellt, hanem egy felszereltségi szintet is jelent, így a sportos külsőt a gyengébb modellek is megkaphatják, a különbség elenyésző. Csak legerősebb változat kap 19 colos felnit és kicsit szögletesebb, a szélen piros lökhárítót.
Hátulról a legkönnyebb felismerni a friss generációt, a lámpa formája teljesen új