Itt az 1000 lóerős utcai Chevrolet Camaro
Két változat is készült az új Yenko Camaróból, az egyik 1000 lóerős
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Leleplezték az izomautók egyik koronázatlan királyának újragondolt verzióját, a legendás Yenko Camaro 1000 lóerős teljesítménnyel szabadul az útra.
Bemutatkozott a Chevrolet Camaróból készült lehengerlően erős változat, a klasszikus nevet felelevenítő Yenko. A Special Vehicle Engineering egyből két verziót is bemutatott, a Yenko/SC Stage 1 és Stage 2 ugyanazt a kézzel épített 6,8 literes V8-as motort használja. Az alumínium blokkban kovácsolt acél főtengely, kovácsolt szelepek dolgoznak, a hengerfejet viszont esztergálták. Mindezt egy jókora kompresszorral lélegeztetik, valamint egyedi motorvezérlőt is írtak hozzá. A Yenko Stage 1 a Camaro SS-nél 380 lóerővel többet teljesít, egész pontosan 835 lóerőt. Az új Yenko Camaro külsőre is látványos, megkapta a klasszikus dekorcsíkokat és a szintén klasszikus alufelniket is, valamint karbonszálas műanyagból készült a gépháztető.
A Stage 2 egy hangyányit már külsőre is különbözik, bár arról nincs fotó, egyedi felniket kap, valamint a dekort is kiegészítik egy 1000 HP felirattal. Ezeken túl 20%-kal nagyobb kompresszort kap, magasabb nyomást is bíró hengerfejeket, és egy nagyobb szívószelepet. Nagyobb teljesítményű üzemanyagrendszert és kipufogórendszert kap, valamint egy teljesen új motorvezérlést. A végeredmény kereken 1000 lóerő tisztán hátsókeréken, valamint 1185 Nm nyomaték, mindezt pedig önzáró sperr differenciálművön keresztül juttatja a kerekekhez.
ótvarak azok a felnik 😀
Megfogtad a lényeget. 😁
Amúgy nem olyan vészesen csúnyák. Ha ezekkel a felnikkel adnák az autót, nem adnám vissza azzal a felkiáltással, hogy márpedig így nem veszem át.😎