Itt a veszettül gyors Renault Mégane
Kéri vissza a rekordot: Renault Mégane RS 275 Trophy
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Cupra elorozta a nürburgringi csúcsot, a Type R is fenekedik. Ezt a trónfosztott nem hagyhatja, hát íme a Renault Mégane RS 275 Trophy.
Kié a leggyorsabb hot hatch, melyik a legjobb fronthajtású sportkompakt a Nürburgringen, a Zöld Pokolban? Sokáig a Renault Mégane RS, pontosabban a Renault Mégane RS 265 Trophy tartotta a csúcsot (2011-ben futott 8:07.9-cel), majd jött a SEAT León Cupra, pontosabban a SEAT León Cupra 280 DSG, s értő kezek közt meg spéci gumival bement 8 perc alá (7:58.4). Bizonyára a Honda is nagyot durranthat a maga szintén 280 lovas Civic Type R-jével, de.
De itt ez a Mégane RS 275 Trophy, amivel állítólag már meg is döntötték a SEAT-féle időt, méghozzá alaposan, mert 7:45 perc körüli eredményről terjed a pletyka. Hivatalos bejelentés június 16-án várható - az RS 265 Trophy rekordját követően pont 3 évvel. A 2,0 literes turbómotor teljesítménye egy könnyű, másodlagosan durva hangú Akrapovic titánkipufogóval lett 275 LE 5500-nál, a nyomaték maradt 360 Nm, de percenkénti 3000-től 5000-es fordulatig, szélesebb tartományban. Széria a Cup futómű és a részlegesen önzáró differenciálmű, extra az Öhlins lengéscsillapító és a dedikáltan a leggyorsabb Mégane-hoz fejlesztett Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncs.
Szénszálas kipufogóvég, sorszámozott küszöb, Trophy feliratok, matricák, 19 colos Speedline Turini fekete felni, opciósan alcantarával borított kormány, váltószoknya és kézifékkar, alumínium váltógomb, bőr/alcantara Recaro kagylóülés, piros cérnás varrás dob a hangulaton. Az RS 275 Trophy limitált szériában készül, 20 országban forgalmazzák, az első példányokat októberben vehetik át a büszke tulajok még nem tudni, milyen felárral.