Olcsó belépőmodellnek szánták a Boxstert, a 911 felébe kerülő sportkocsi nem csak ennyit tud, az ára mellett a játékossága sem elhanyagolható
Már az év elején beverték az első szöget a jelenlegi 718 Boxster és Cayman koporsójába. Az idén nyáron életbe lépő kiberbiztonsági szabályozás miatt az európai szalonokból sürgősen el kellett tüntetni a két sportkocsit és a Macant. A három modell mindegyike hajszállal a generációváltás előtt kapott vörös zászlót, így már nem lett volna értelme drága fejlesztés árán eladhatóvá tenni a nyolc- és tízéves típusokat.
Az utolsó benzines generációból még négyliteres szívó változat is létezik
A Macan esetében nem titok az elektromosítás, a második nemzedék már hónapok óta készül benzin- és dízelmotor nélkül. A Boxter és Cayman jelenlegi (a kabrió esetében negyedik, a kupé esetében harmadik) kiadása még egy éven át készül változatlan formában, utána búcsút intenek a boxermotornak.
Nehéz megjósolni, hogy az elektromosítás ront-e a modell ázsióján vagy szélesre tárja a kaput a zöldebb vásárlók előtt
A Macan esetében könnyebben emészthető a villanymotor, a kisebbik SUV vásárlóinak kevésbé számít, hogy mi lapul a géptető alatt. A 718 vevői jobban a szívükre vehetik a hátuk mögött duruzsoló benzinmotor hiányát, még akkor is, ha a vezetési élményből nem ad lejjebb a Porsche.