Furcsamód még csak tanulmányautóként mutatták be a villanyhajtású Daciát
Aggodalomra semmi ok, a tanulmányautóra pillantva egyből látszik, hogy ez bizony a Renault Kwid avagy a City K-ZE, amelyeket már gyártják és forgalmazzák a kínai és indiai piacokon, szóval a Dacia Spring Electric Concept a színfalak mögött már valószínűleg sorozatérett.
A hátsó fények rajzolata visszatérő elem lesz a jövő Daciáin
Természetesen az autó Dacia kompatibilis hűtőrácsot kapott, illetve a Kwidétől eltérő rajzolatú fényszórókat, hátul full LED lámpákat, amelyeknek dupla-Y mintája a jövőben a többi Dacia modellen is visszaköszön majd.
Néhány részlettől eltekintve a Dacia Spring Electric Concept ugyanaz az autó mint a Renault Kwid, illetve a City K-ZE
A 3,73 méter hosszú Dacia Spring hajtásláncáról egyelőre csak annyit árultak el, hogy egy továbbfejlesztett változat, tehát a K-ZE-ben használtnál többet tud majd. Szóval a kínai Renault 44 lóerejénél és 119 Nm forgatónyomatékánál több erőt tud majd felvonultatni, illetve az NEDC szerinti 250 kilométernél nagyobb lesz a hatótávolsága, ami a Dacia szerint ideális városi járművé teszi a kis crossovert. Az ígéretek szerint Európa legolcsóbb villanyhajtású autója lesz, piaci debütálása 2021 első felében várható.
Európa legolcsóbb villanyautójának szánják