Itt a T7-es Transporter! De miért annyira ismerős?

Közzétette a hetedik generációs Transporterről az első fotókat a Volkswagen

Ismerős vonalak fedezhetőek fel a Volkswagen hetedik generációs Transporterén, a hasonlóságokat viszont nem házon belül kell keresni, hanem egy másik márka haszongépjárművén.

Nagyobb, praktikusabb, erősebb. Ezekkel a kulcsszavakkal leplezte le a Volkswagen a Transporter hetedik nemzedékét. Bár a frontrészt a saját képére szabta a német márka, könnyen megfejthető, hogy ez valójában egy Ford Transit Custom.
Hirdetés
A műszerfal szinte teljes egészében a Ford megoldását viszi tovább. A kormány mögött egy 12 colos digitális műszeregység, míg középen 13 colos multimédiás érintőképernyő. A raktér a normál tengelytávval szerelt kivitelnél 2,60 méter hosszú, míg a hosszított verzió 3 méteressel érkezik. A kerékházak közötti távolság 14,8 centiméterrel hosszabb, így a szabvány Euro raklapok könnyebben szállíthatóak. A normál tengelytávos modell 5800 literes, míg a hosszított 9000 literes raktérrel rendelkezik (utóbbi esetében a magasított tetővel).
Hirdetés
A személyszállító kivitel egy extra üléssorral tér el az eddig tárgyalt Transportertől, de a taxinak és shuttle busznak szánt modell a Volkswagen saját bevallása szerint is a Caravelle kivitel. Ez 9 személy befogadására alkalmas. A Style felszereltségi csomaggal alapáras a LED Matrix fényszóró, az ezeket összekötő fekete díszbetét és a 17 colos felni. Motorfronton dízel, konnektoros hibrid, és később tisztán elektromos hajtáslánc közül is választhatnak a vásárlók. A belső égésű motorral szerelt verzióból 110, 150, vagy 170 lóerős elérhető. Ezzel szemben a plug-in hibrid minden esetben 230 lóval érkezik. A villanyosban teljesítménytől függetlenül egy 64 kilowattórás akkumulátor lesz, amelyhez 134, 215, vagy 282 lóerő társulhat.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?