A koncepcióautót Indiában az Auto Expo 2023 kiállításon mutatták be
Ahogy ígérték, a Suzuki lerántotta a leplet az eVX koncepcióról, amely egy 2025-ben debütáló, teljesen elektromos hajtású SUV előfutára. Az eVX 4300 mm hosszú, 1800 mm széles és 1600 mm magas. Ez azt jelenti, hogy pontosan olyan hosszú, mint egy S-Cross, szóval 125 mm-rel hosszabb, mint a Vitara, és 45 mm-rel rövidebb, mint az indiai piacra szánt új Grand Vitara.
Látványos a tanulmányautó, kérdés mi marad meg belőle szériagyártásban
Vizuálisan az eVX sokkal modernebbnek tűnik a Suzuki jelenlegi termékpalettájához képest. Elöl bátran húzták meg a V-alakú LED-es fényszórók vonalait, amelyeket (a Suzuki embléma fölött) egy díszbetét köt össze hűtőrács helyett. Futurisztikusak a könnyűfém felnik is, de ugyancsak látványosak a sárvédő domborítások, a keret nélküli ablakok és a süllyesztett kilincsek. Valószínűleg aszériagyártásban már megváltoznak ezek a részletek, ahogy a tükröket helyettesítő kamerák sem lesznek a szériafelszereltség részei.
Hosszúságra ugyanakkora, mint az S-Cross
Hátul a magasan elhelyezett, teljes szélességben végigfutó LED-es hátsó lámpák 3D-s hatásúak, és úgy tűnik, hogy a csomagtér-ajtóval együtt nyílnak. Nagyméretű hátsó légterelő és elegánsan az embléma alatt, középre helyezett felirat teszi teljessé a friss dizájnt.
Érdekes módon az autó utasterét nem mutatták meg, és a villanyhajtás pontos adatait sem árulták el. Csupán annyit, hogy az autó összkerékhajtású, illetve az akkumulátora 60 kilowattórás, amivel indiai mérési ciklus szerint 550 km a hatótávolsága.
Villanyhajtásáról nem sokat árultak el