A tanulmány alapját minden idők leggyorsabb, és legerősebb Skodája, az Enyaq Coupé RS adja
Bő egy hete rántotta le a (virtuális) leplet
a Skoda a Vision GT-ről, amely egy 1073 lóerős, együléses versenyautó, kifejezetten a Gran Turismo szimulátorprogramhoz fejlesztve. Az extrém tanulmány után ezúttal egy kicsit szofisztikáltabb koncepcióval álltak elő, ennek alapját az Enyaq Coupé RS adja. Persze a formatervét alaposan megbolondították, a legfeltűnőbb módosítás a jókora hátsó szárny. Dan Petr, tervezőmérnök szerint az összkerékhajtású modell nem csak hogy vonzza a tekintetet, de a számításaik alapján papíron gyors is, ez pedig véleménye szerint jó kiindulási alap.
Az előző tanulmány sem sorolható épp a szokványos kategóriába
A koncepcióautó a már létező Fabia RS Rally2-re hasonlít leginkább
A közleményben kiemelik, nem pusztán tanulmánynak szánják az autót, valódi jármű készülhet az Enyaq RS Race névre keresztelt koncepcióból, amely a már létező modellek közül leginkább a Fabia RS Rally2-re hajaz. Ezentúl a soron következő elektromos autók is profitálhatnak az Enyaq RS Race koncepció fejlesztéséből, hiszen a márka egyik fő célja a modellel, hogy a fenntartható motorsportra hívják fel a figyelmet, az ehhez vezető utat pedig a villanyos technológia tökélyre fejleszésében látják. Az így elért kutatási eredmények pedig előbb vagy utóbb biztosan megjelennek majd a közúti autókban is.
Méretes hátsó szárny díszeleg a tanulmány hátulján