Még csak koncepcióautó, de már majdnem szériaérett formával
Nem véletlenül a CES-en tartotta a RAM is a villany-pickupjának bemutatóját. Az autóban ugyanis számos érdekes technikai kütyü rejlik. Olyanok, mint például a kormánykerékre helyezett kijelzők és az „árnyék mód”. Utóbbi lehetővé teszi, hogy az autó a kint gyalogló sofőr után guruljon, aki hangutasításokkal is vezérelheti azt. Ez olyan munkaterületeken jöhet jól, ahol a sofőrnek valamiért ki kell szállnia és kisebb távot gyalog megtenni. Gondoljatok csak bele például ahogy a barkácsüzletek erre kialakított terében követ az autó, amíg meg nem találod az épp keresett lécet, téglákat, vagy épp hobbibetont.
A Ford F-150 Lightning ellenfele lesz
Pontos adatokból viszont elég keveset árult a RAM. Az autó a Stellantis STLA platformjára épül, összkerékhajtású a kétmotoros elrendezésnek köszönhetően, de ennyi. Teljesítmény adatok nincsenek. Viszont azt már tudni lehet, hogy 800 voltos rendszerrel 30 kilowattos töltésre is képes, így 10 perc alatt161 kilométerrel növelhető a hatótávolsága, az egyébként 800 km hatótávolságú villanyplatósnak.
14,2 colos a központi érintőképernyő, de a kormánykerékre is jutott digitális kijelző
Habár ez a RAM Revolution még csak koncepcióautó, a gyártó szerint már elég közel van a szériaérett változathoz, amit 2024-ben mutatnak majd be és körülbelül a Ford F-150 Lightning modellel árfekvésében kínálják majd, tehát valószínűleg 55 975 dollár körül lesz az indulóára, ami körülbelül 21 millió forintot jelent.
2024-ben mutatják be a szériaváltozatot