Miként a normál, már itthon is kapható és bemutatott C4 Picasso, a Grand is a PSA új, EMP2 nevű, moduláris padlólemezére épül, így elődjénél 140 kilogrammal könnyebb
3D LED hátsó lámpás, teljes mértékben felnyíló hátfalas, a második üléssor tologatásával 645-700 literes, üléshajtással 1700 literes csomagteret adó
Loft lakásokat idéző beltéri hangulat, erőteljesen multifunkciós kormány, teljes mértékben digitális, középre helyezett műszerfal az utastérben
Kategóriája legtágasabb hátsó terét ígéri, természetesen független, tologatható ülésekkel, sík padlóval, felhajtható asztalkákkal és fix monitorokkal
Hátsó üléseket mostantól csak felárért ad a Grand C4 Picasso, akinek nincs rá szüksége, nem kell kifizesse őket
A Frankfurti Autószalon egyik shuttle autója, azaz személyszállítója volt az ott debütált Grand C4 Picasso. Logikus választás, e célra ugyanis kiválónak ígérkezik
Legtakarékosabb változatával 3,8 l/100 km fogyasztást és 98 g/km CO2-emissziót tud (papíron), AdBlue-val Euro VI normát teljesít
Elődjénél szűk arasznyival, 11 cm-rel rövidebb, csomagtérajtaját villanymotor mozgathatja, tetősínjei a hátsó tetőoszlopra kanyarodó dizájnelemek is egyben