A kerek formákat szögletesebbekre cserélték az új Aircross modellen
Tavaly októberben mutatta be
az e-C3-at a Citroën, amelyet egy olcsó villanyautónak szántak, azóta pedig az is ismert, hogy
itthon is sikerült 10 millió forint alatt tartani az árát. Most végre megérkezett a nagy testvér C3 Aircross is, amelyről elöljáróban elárulták, hogy valamivel nagyobb lett elődjénél, 4,39 méter hosszú.
Az első modell, amely az Oli tanulmányautó alapján készült
Természetesen már az új Citroen logó található rajta
Csakúgy mint a C3, az Aircross is a Smart Car platformra épül, a korábbiakhoz képes robusztusabb formatervvel rendelkezik, viszont a legnagyobb újdonság az utastérben keresendő, hiszen immár hétüléses kivitelben is elérhető lesz.
Motorfronton az Aircross esetében nagyobb szabadságot kínálnak a vásárlóknak, mint a kistesó esetében, hiszen az elektromos kivitel mellett tisztán belső égésű motorral hajtott, és hibrid verzió is elérhető lesz belőle. Ennél pontosabb részleteket év közepére ígértek, ugyanis a tervezett bevezetés 2024 nyarán várható.
Nem értem miért van egy kilincs az ajtón és egy az ablakon is .
Ez a formaterv pont olyan, mint ha a Stellantis európai részlege szugerálni próbálná az észak-amerikai kollégákat, hogy vegyék már át ezt a kocsit következő baby-Jeepnek.