Hamarosan újra kapható elektromos Lotus, csak nem a Tesla emblémájával
1939-ben ugyan megszűnt az 1907-ben alapított Detroit Electric autógyár, 2008-ban viszont újjáéledt és elektromos meghajtású sportkocsi fejlesztésébe kezdett a Lotus Elise alapjaira. Ugyanebben az évben indult az ugyanerre a típusra épült Tesla Roadster gyártása, egészen 2012-ig kínálták. A Detroit Electric pedig most kezdi el árusítani a fejlesztésének gyümölcseként megvalósult SP:01 elnevezésű sportkocsiját, amely érdemi újdonságot nem ígér a hajdani
Tesla Roadsterhez képest. 37 kWh-s akkumulátorral ellátva egy töltéssel legfeljebb 288 kilométeres hatótávolságot ígér, szemben a Tesla Roadster hajdani 350 kilométerével.
A Tesla Roadsterhez manapság már 547 kilométer megtételére elegendő akkucsomagot is kínálnak, a Detroit Electric SP:01 288 kilométert ígér
Ma már az eredetinél komolyabb akkupakk is kaphatók a Tesla Roadsterhez, jelenleg tehát elvileg közel kétszer akkora távolságot tehetünk meg azzal, mint a Detroit Electric SP:01-gyel. Ám utóbbinak nem ismerjük az árát. Ha feleannyiba kerül, mint "elődje", akkor akár meg is érheti az árát. Érdekes továbbá, hogy alapítója szerint a Detroit Electric nem akarja követni a Teslát. Ugyanakkor 2019-ig két vadonatúj saját fejlesztésű, azonos alapokra épülő és persze tisztán elektromos hajtású típust dobnak piacra. Először egy luxusszedán várható, majd egy SUV. (Vajon honnan ismerős ez a felállás?) Mindegyikből évi 50-60 ezer darabot kívánnak értékesíteni.
A Tesla a dizájnerek fantáziáját is folyamatosan mozgásban tartja, aminek eredményeképpen egyikük már a márka egyterűjét is elkészítette (forrás: Theophiluschin.com)
ennek a cikknek semmi értelme.
Teophilius Chin pedig nem dizájner (mint formatervező), hanem egy photoshopper (az egyik legismertebb mondjuk)