Ismét Superbrands díjas a Hyundai
Maradt a Hyundai az ország egyik legszínvonalasabb márkája
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Tavalyi sikere után idén is duplán Superbrands díjazott a Hyundai, az importőr szerint az elismerés az ügyfelek bizalmát is dicséri.
Miután tavaly első ízben elnyerte a Superbrands és a Business Superbrands címet, a hazai üzleti élet rangos szakembereiből álló zsűri idén ismét méltónak találta a Hyundait, hogy a fogyasztók és a szakma által adható egyik legmagasabb elismerésben részesüljön. A díjakat az év végén, ünnepélyes díjátadó keretében veheti át márka képviselője.
Magyarországon először tíz éve, 2004-ben adták át a Superbrands díjakat; a legkiválóbb üzleti márkáknak járó Superbrands Business pedig hét évre tekinthet vissza. A Superbrands különlegessége, hogy pályázni nem lehet, kizárólag szakmai szempontok alapján jelölik az esélyes márkákat. A Superbrands programot közel két évtizede, 1995-ben indították útra brit marketing és kommunikációs szakemberek. Ma már 5 kontinens 88 országában, Angolától az Egyesült Arab Emírségekig, Ausztriától Vietnamig jelent nehezen megszerezhető exkluzív minősítést a Superbrands cím. 2013 óta reprezentatív közvéleménykutatás is támogatja a díjat; az online felmérésen a fogyasztók közvetlenül mondhatják el véleményüket az érintett márkákról, és a Hyundai idén, akárcsak tavaly, a végfelhasználók elismerését is elnyerte.