A teljesítményről nem közölt adatokat a Ferrari, valószínűleg változatlan erővel dolgozik a GTC4 Lussóban is lévő V12-es blokk
Minden Ferrari nagyon sok pénzbe kerül, de mindig van még annál is több pénz, amit el lehet költeni a maranellóiak autóira. Egy pont után azonban nem elég az, hogy mérhetetlenül gazdag valaki, ha igazán különleges Ferrarit szeretne, olyat, amilyen senkinek sincs, akkor valami egyebet is le kell még tennie az asztalra. Hogy mit, azt pontosan nem tudjuk, de ahhoz, hogy valaki bekerüljön a Ferrari egydarabos szériájának programjába, először is biztosan a márka igazolt rajongójának kell lennie (azaz bizonyára jó sok Ferrari áll a garázsában, és nem Californiák meg Portofinók). Ezután bizonyára fontos szerepe van a kapcsolati tőkének is, vagy az is elképzelhető, hogy maga a Ferrari választja ki potenciális ügyfeleit, akiknek felajánlja, hogy több százmilliót (ha nem milliárdot) elkölthessenek, amiért cserébe egy saját igényeik szerint tervezett, teljesen egyedi és különálló modellt kapnak, amiből több nem is fog készülni.
Jót tesz a sziluettnek a hátsó túlnyúlás
Az egydarabos széria kissé praktikátlan például az autó törése esetén, hiszen nehéz alkatrészeket venni hozzá. Ez viszont bizonyára kevésbé aggasztja a rejtélyes ügyfelet, aki megteheti, hogy megrendel egy BR20 kategóriájú Ferrarit. Az egydarabos széria korábbi példányai közül voltak már viszonylag nosztalgikusak, ez viszont ízig-vérig 21. századi sportkocsi lett, ugyanakkor nagyon ízlésesen merít a több évtizeddel korábbi Ferrarik stílusából. Azokból is főleg az időtlen szépségű karaktereket veszi át, például a nyújtott hátsó traktussal létrehozott fastback kialakítás (7 és fél centivel hosszabb a BR20 a GTC4 Lussónál). A feketére színezett tető hagyja érvényre jutni az A-oszlopból kiinduló, a hátsó szárnyig tartó hangsúlyos ívet, ami a kabin mögött egy részen lebeg is. Ezzel egyrészt utalnak az 599 GTB Fioranóra, másrészt jobb aerodinamikai tulajdonságokat is szavatolnak az autónak.
Szépek a lebegő C-oszlopok és a lejebbre vitt kipufogóvégek
Elöl szokatlanul sok éles vonal tagolja és morcosítja a BR20-at, egy apró szénszálas csík is felkerült a frontrészre, ami az egydarabos Ferrarik egyik jellegzetességévé vált mára. Vékonyítottak a GTC4 Lusso fényszóróin is, a légbeömlőt pedig még nagyobbra szélesítették. Hátul a négyszemélyes Ferrari lámpái találkoznak a 812 Superfast stílusával, a kipufogók vadonatújak és lejjebbre is kerültek. Belül igazán ízléses lett az egyedi munka, a szénszálas részletek mellett elismerésre méltó a klasszikus hatású, koptatott fényes sötétbarna bőrhuzat, amit ezüst színű kontrasztvarrás egészít ki. A hátsó ülések helyett egy tölgyfával díszített rakodótér kapott helyet, ami a lassan lejtő tetővonallal együtt szellős utaskabint garantál.
Nagyon elegáns és kifinomult lett a beltér