Bár a combosabb verzió is Yaris, konkrétan Yaris GR Sport névre hallgat, első ránézésre látni, hogy jelen esetben egy utcai autó sportváltozatáról van szó, nem egy kezdetektől versenyautónak tervezett modellről
Első hallásra ismerősen csenghet a Yaris és a sport szócska egymás mellett,
hiszen tavaly már nálunk is megfordult a GR Yaris, ami inkább minősíthető versenyautónak, mintsem utcai autónak - hiszen, a GR Yaris a kezdetektől fogva sportautónak indult.
Ahogyan az autó minden pontján, úgy a hátulján is felfedezhető a GR logó
Jelen esetben viszont az "egyszerű" Yarishoz érkezik a GR Sport változat, melyet szintén a japánok saját bejáratású versenycsapata, a Gazoo Racing fejlesztett ki a kisautóhoz. A különbséget a GR Yaris és a Yaris GR Sport változatai között elsősorban a motorháztető alatt érdemes keresni, ha első ránézésre nem is tűnne fel a különbség; míg a GR Yarisnál egy 1,6-os, háromhengeres turbómotor felel a kasztni mozgatásáért, a Yaris GR Sport motorjai az alap Yarisból ismertek. Az 1,5-ös erőforrás a csúcs, igaz kérhető hibrid változattal is. Szerencsére a 6 fokozatú, manuális váltó maradt, persze a programozásban igyekeztek a japánok a pálya felé terelni a GR Sport Yarist.
Piros kiegészítőket kap kívülre és belülre is a sportülésekkel is felszerelt Yaris GR Sport
A hajtáslánc mellett a "sima" Yarishoz képest hangoltak mind az első, mind a hátsó felfüggesztésen a jobb kezelhetőség érdekében, emellett módosították a szervokormányt is a pontosabb vezethetőségért. Emellett persze az autó megkapta a miden GR kivitelre jellemző optikai csomagot is; az autó minden szegletén ott virít a GR logó, a beltérbe a fekete-piros szín kombináció dominál, de a 18 colos keréktárcsák is a sport kivitelre utalnak. Leghamarabb tavasszal érkezik Magyarországra a GR Sport kivitelű Yaris, melynek induló ára 6 895 000 forint, míg a csúcsverzióért kicsivel több mint 8,5 milliót kérnek.
A 18 colos keréktárcsák remekül passzolnak az autó dimenzióihoz