India még egy összezsugorított Hyundai Tucsont is kap?

A frissítés után a Hyundai Creta egyértelműen a nagytesójára hasonlít majd

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Igaz, hogy majd jövőre, és csak egy modellfrissítés útján, de India nem csak menő Skodákat és Suzukikat kap, hanem egy kisebb Hyundai crossovert is, ami igencsak hasonlít a márka egyik itthon is kedvelt modelljére, a Tucsonra. Íme a frissített Creta!

A Hyundai már októberben beharangozta és megvillantotta a Creta frissítését, ami először Indonéziába érkezett meg, de később a többi olyan országba is eljut, ahol forgalmazzák a modellt: India, Oroszország, Brazília, Mexikó, de még Kína is kap majd belőle. És hogy ez miért érdekes? Mert a szóban forgó típus frissített változata egy külsőleg az új Hyundai Tucsonra hasonlító, méreteit tekintve pedig a Suzuki Vitaránál alig nagyobb crossover.
Hirdetés
Az Indonéziai Nemzetközi Autószalonon bemutatott modellfrissítés egyik érdekessége, hogy még nincs is meg két éves a jelenleg futó Creta, így aligha érthető, hogy miért kellett ilyen sürgősen ráaggatni a nagytesó "parametrikus dinamika" dizájnnyelvét egy facelifttel. A legkomolyabb változtatások az autó elején találhatók, a hatalmas hűtőrácsba integrált lámpák és a modern lökhárítók nagyon jól mutatnak a kisebb crossoveren is. Hátul már kevesebb a módosítás, a lámpák változnak, illetve a lökhárító alja kerül összhangba az autó új elejével. A beltérben egy új, 10,25 colos digitális műszeregység cseréli a 7 colos kijelzőt, extraként pedig kérhető 8 colos infotainment kijelző és 8 hangszórós Bose hifi is. Vezeték nélküli Android Auto és Apple Carplay is elérhető hozzá, akárcsak az adaptív tempomat, az aktív vészfékező és a napfénytető.
Hirdetés
A 4,3 méter hosszú és 1,79 méter széles Hyundai motorterében egy 115 lóerős, négyhengeres, 1,5 literes szívó benzinmotor bújik meg, ami egy hatsebességes manuális váltóval, vagy pedig egy CVT automatával párosítható. Egy nagyon hasonló Hyundai erőforrás egyébként nálunk is jelen van a kínálatban, az i30 orrában egy 110 lóerős, 1,5 literes turbó nélküli benzines az alapmotor.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?