A Land Rover köztudottan terepezésre szánja a Defendert, arra pedig több mint megfelelő választás
Három újféle kivitelt is bemutattak a napokban a Land Rover Defenderből, ezek közül pedig a legnagyobb újítás egyértelműen a beszédesen csak V8 nevet kapó kiadás. Az ötliteres erőforrás 610 newtonméteres nyomatékra és kerek 500 lóerőre képes valamint 5,7 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből százra. A P400-as benzines és a D300-as dízel egység mellett így már három motor is választható a 130-as, 8 üléses Defenderhez.
A 90 centiméteres gázlómélységgel a nagyobb pocsolyákkal is megbirkózik
A 130 Outbound kizárólag ötüléses változatban érhető el, ellenben a gyártó szerint sokkal prémiumosabb hatást kelt, különösen a beltérben. 1329 literes csomagtérrel bír, amely a hátsó üléseket lehajtva 2516 literig bővíthető. Az Outbound esetében a karosszériát tekintve rugalmas a Land Rover, már ami a fényezést illeti, hiszen Fuji White, Santorini Black, Carpathian Grey és Eiger Grey szín is kérhető az autóra, ellenben a V8 esetében csak a Carpathian Grey vagy Santorini Black opció.
Nem csak a belső csomagtér alkalmas tárolásra
Land Rover révén fontos szempont lehet a teherbírás is, a Defender 130 pedig akár 3000 kilogrammot is képes elvontatni. A keményebb tereppel is megbirkózhat, hiszen a légrugók 430 milliméteres tengelykitérést engednek, a gázlómélységet pedig 900 milliméterben maximalizálta a gyártó. A légrugók emellett a vontatást is segítik, ugyanis a csomagtartóban gombokkal állítható a Defender magassága.
Az oldalra nyíló csomagtér-ajtóval a nehezebb csomagok (bicikli, bőrönd) könnyebb pakolhatóságát igyekezett segíteni a gyártó
A County csomagot leginkább a retro Land Roverek kedvelői díjazzák majd, ugyanis a megjelenés ebben az esetben kifejezetten az elődmodellekre hajaz. Ez a kiadás viszont nem a 130-as, hanem a 110-es Defender terepjárókhoz érkezik. A County kivitel Fuji White, Santorini Black és Tasman Blue fényezéssel rendelhetőek 20 colos felnik kíséretében.