Íme teljes valójában a Renault Mégane RS
Frankfurtba a 280 lóerős Mégane RS-sel érkezett a Renault
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nincs már kérdés a Renault Mégane RS kapcsán, teljes egészében látható, motorja pedig a korábbi híresztelésekkel szemben csupán 1,8 literes, 280 lóerős, de lesz majd Trophy verzió is, 300 pacival.
Sokáig álcázták, néhány hete már kiszivárgott egy leplezetlen kép a Renault legsportosabb Mégane-járól, az RS-ről. A mai frankfurti premier előtt néhány órával viszont újabb képek láttak napvilágot, nagy meglepetést mondjuk nem hoztak. Immár a gyári fotókon köszön vissza a francia hot hatch. A külső igen látványosa sikerült. Az orr részen a sportos lökhárítókon túl a LED-es ködlámpák a kockás zászló alakját szimbolizálják.
A hasmagasság alacsonyabb, a felnik szélesebbek, a gumik peresebbek, mint a többi verzión. Hátul talán még mutatósabb lett, a méretes diffúzorok és a középre helyezett szóló kipufogó igazi versenyautó látszatát keltik. A beltérben is nagymértékben uralkodik a sportosság. 12 óránál piros csík a kormányon, karbonszálas mintázatú díszítőelemek, alupedálok és öblös sportülések várják, hogy kanyarban megfelelő oldaltartást adjanak a vezetőnek és utasának.
A Renault megerősítette, hogy hatfokozatú kézi és hétgangos duplakuplungos váltót kap a csúcs Mégane, a hajtás pedig teljes egészében elöl, de a Cup verziónál sperrdiffin keresztül jut el az aszfaltig. A megfelelő stabilitás érdekében 4Control négykerékkormányzást is kap. A motorról eddig úgy hírlett, hogy 2,0 literes turbós lesz, most viszont kiderült: az Alpine 1,8 literes turbós benzinesét kapja meg, amely 280 lóerőt ad, később lesz Trophy verzió is, 300 lóerővel.
Kizártnak tartom, de majd a tesztek megadják a választ.
Gondolom ezt viccnek szántad. 🙂
Sportos/versenyszerű vezetésnél nem él a garancia, ez sajnos minden új autónál le van írva. És ahogy leírtad, te pont így vezetsz 🙂
4control segítségével bizony gyorsabb lesz
mert nagyobb sebeségel fordul ell a kanyarokban
Kinézetre kenterbe veri a Hondát.
Valószínűleg legalább annyira, mint a Honda ezt tartósságban és megbízhatóságban.
Köridőben sem hiszem, hogy labdába tud rúgni a Renault.
Ezek ellenére kézi váltóval elfogadnám a garancia idő végéig. 🙂
Nekem sajnos kicsit csalódás hogy nincs 3 ajtós. Persze egyáltalán nincs Meganeból és Clioból sincs….. De majd megszokjuk.