Sportos kiállású, de sajnos nem erősebb az új Mondeo ST-Line változata (Fotók: Carscoops)
4,94 méteres hosszával és kupés tetővonalával igazi vad utazóautónak tűnik (Fotók: Carscoops)
Sajnos az ST-Line külleme már nem teljesen újdonság, kiszivárgott tavaly, amikor levédették a dizájnt. Más lökhárítókkal és hűtőráccsal, valamint fényes fekete dekorokkal és nagyobb felnikkel próbálja meghódítani a sportosabb látványra vágyó vásárlókat. Itt sem marad el az ál-sportmodelleken is kötelező diffúzor-imitáció az autó hátuljáról.
Vagányabb hűtőrácsa és 19 colos felnijei is megkülönböztetik a hétköznapi változatoktól (Fotók: Carscoops)
A sportosabb csomaggal még jobban mutat a Mustang-szerű hátsó lámpa (Fotók: Carscoops)
Bár a küllem tényleg vadabb, nagyobb ménest nem kap mellé a Mondeo. Marad tehát a nyolcfokozatú automatával párosított, 2,0 literes, EcoBoost négyhengeres az orrában, ami továbbra is 238 lóerőre lesz képes. A gyártás már elkezdődött, az első, nem ST-Line példányok pedig már hamarosan a kereskedőkhöz, majd kicsit később a leggyorsabb előrendelőkhöz érnek.
Bent egy hatalmas, több mint 1 méteres kijelző uralja a műszerfalat (Fotók: Carscoops)
Az Evosból ismerős rendszer a Ford legmodernebb szoftverét futtatja, 4K felbontást tud (Fotók: Carscoops)
Éppen ezért sokkal fontosabb az autó technológiával telelapátolt beltere, amelyet most mutattak meg először, ráadásul nem csak képen, hanem videón is. A műszerfal legmeghatározóbb eleme az 1,1 méteres képernyőcsík, amely első ránézésre olyan, mintha egy Mercedes-féle MBUX kombinált kijelzőt nyújtottak volna duplájára a kínaiak. Lényegében hasonlóan is működik, a digitális műszeregység 12,3 colos, míg az érintésérzékeny infotainment
"folytatás" 27 colos, 4K felbontású. Emellé sportos üléseket, állítható színű hangulatvilágítást és panorámatetőt is kapott a csúcsfelszereltség a kötelező ST-Line logók mellé.