Természetesen a Corvette C8.R is középmotoros lett
Amióta a Corvette létezik, mindig is voltak néhányan, akik versenyautónak használták, így 60 év alatt igazi legendává vált a versenypályákon is a neve. Ám, ahogy az utcai változat középmotorossá vedlett, úgy a GTLM versenygép is a hátsó tengely elé kapta a motorját.
A GTLM kategóriában indul majd a versenygép
Azonban maga a Corvette Racing csak 1999-ben született gyári támogatással, az elmúlt 20 év alatt 107 versenyt nyertek, 13 konstruktőri bajnoki címet szereztek és 12 alkalommal Corvette versenyzők nyerték a pilóták bajnoki címét az észak-amerikai bajnokságokban, ezzel pedig a legsikeresebb csapatnak számítanak odaát. Ráadásul 2015-ben behúzták a sportautózás Tripla Koronáját, tehát egy szezonon belül megnyerték a daytonai 24 órás, a sebringi 12 órás és a Le Mans-i 24 órás versenyt is.
A 4-es rajtszámú autón az ezüst szín dominál, de a 3-as marad az ikonikus sárga színű
Jövőre is két autót indít a csapat az amerikai bajnokságban, illetve majd Le Mans-ban is. A 4-es rajtszámú C8.R ezüst-sárga festését az ikonikus Corvette tanulmányautók ihlették, mint például az 1973-as Aerovette, vagy épp az 1959-es Stingray Racer. A 3-as rajtszámú versenygép viszont az elmúlt 20 évben megszokott élénk sárga színt kapja némi ezüst részletekkel. Első éles bevetésére a jövő januárig kell várni. Akkor a daytonai 24 órás versenyen száll majd harcba az ellenfelekkel.
A daytonai 24 órás versenyen látható majd először éles megmérettetésen a C8.R