Ugyanaz a szín, különböző felszereltséggel - neked melyik tetszik job aban?
Megijedni azért nem kell, az "alap-műszerfal" sem az állólámpás W114-est idézi, az OLED érintőkijelzők ebben is igen nagyok, a jelenlegi S-osztályban láthatunk hasonlót. Ez jó átmenetnek tűnik, így ugyanis az alapváltozatnak sem lesz a többi elektromos, négykerekű prémiumtermékhez hasonlítva szégyellnivalója, és a teljes műszerfalat elfoglaló kijelzőt kevésbé kedvelő, konzervatívabb vásárlókat sem veszítik el.
Az óriáskijelzővel is sokat számít majd a színvilág, amivel az adott példányt rendelik
A Daimler első elektromos luxusautójában felszereltségtől függetlenül kiemelkedő méretű műszeregység-kijelzőt kapunk, a főbb különbség a dizájnon túl igazából a középkonzol-érintőképernyő 12,3"-ra "csökkenő" mérete és az utasoldali képernyő, ami egyszerűen hiányzik az olcsóbb változatból. Egy biztos, megosztó extra lesz a 142 centis, futurisztikus nagytévé, nekem például élőben kéne látnom, hogy el tudjam dönteni, tetszik-e. Ha mondjuk csillagokat nézni indulnánk a napfénytetőn keresztül a semmi közepére szívünk választottjával, na ahhoz biztosan nagyon hangulatos lesz az űrhajó-feeling.
Éjjel mutat majd igazán nagyot a különleges képernyő
A Mercedes több felszereltségi szintet is megmutat a képeken, érdemes figyelni a részletekre az egyik képen például egy sportosabb kormány néz szembe velünk. Emellett a dizájn megszületését is nyomonkövethetjük a képeken, ami még érdekesebbé teszi az összképet. Az EQS egyébként április 15-én szabadul végleg a lepleitől, szeptemberben pedig érkezik az EQE szedán is a modellcsaládba. SUV változatokra is számíthatunk, kényelmi és esztétikai szempontból azoknak a beltere is hasonlót nyújthat majd.
A műszerfal fejlődése a skicctől a kész változatig: mindig élmény látni az ilyesmit
Az EQS tehát mindennel kényeztet majd, ami csak az elektromosautó-vásárló szemének szájának ingere lehet. Azt még nem tudni, hogy a későbbi változatok milyen új extrákat hoznak magukkal, illetve az is kérdéses, hogy a kisebb modellekben, kedvezőbb ár mellett is megtartják-e az opcionális óriáskijelzőt, de szerintem nem is feltétlenül ez a kényelem első számú meghatározója.
Látszik a tendencia, hogy telerakják az autókat kijelzőkkel, csak még azt nem tudják szerencsétlen gyártók, hogy milyen információt jelenítsenek meg rajta.
Még mindig példaértékű a Tesla. Ebben a tekintetben pláne. Ott van középen egy darab nagy kijelző, azon mindent látsz amire szükséged van.
És ha megállsz, és várakozol, akkor is ott van a kijelző mint szórakoztató eszköz. Ezekben az autókban meg ilyen esetben nézegeted a nagy kijelzőt, és max az audiót kezeled róla.