Mindkét karosszériaváltozat megújul az összes elérhető felszereltségi szinten
A változás leginkább a T-Roc orrán feltűnő: új fényszórókat kap, ráadásul a mátrix-LED változatokhoz az azokat összekötő fénycsík is jár majd. A műanyagok is a jelenlegi VW dizájn alapján frissültek, akárcsak az autó hátulja, itt a legfeltűnőbbek az enyhén sötétített, új dizájnt kapott lámpatestek. A T-Roc új felniket is kap, ezek 16 és 19 col közötti méretben elérhetők. Természetesen kitűnik a sorból az R változat, ami ismét vadabb lökhárítókat kap, mindezt függőleges menetfénnyel, 18 colos Jerez felnikkel, ezüst tükrökkel, hátsó szpojlerrel és hangsúlyos Akrapovic kipufogóopcióval dobják fel.
Elöl és hátul is új lökhárítókat és lámpatesteket kap
Az IQ.Light fényszórókhoz LED csík is jár majd, a felniválaszték is megújul
A beltérben is történtek változások, ám itt inkább a kéznek szólnak, mintsem a szemnek: az új Golfból ismerős kormánykerék mögött az eddigi kopogós műanyag helyett puha műszerfalat kapnak a frissített változatok. A digitális műszeregység 8 colos, míg az infotainment kijelzője 6,5 col, 8 col, vagy 9,2 col lehet, és természetesen Android Auto és Apple Carplay is lesz rajtuk, akár kábeles csatlakozás nélkül is.
Bent maradnak az opcionális színes betétek, a műszerfalkeret viszont innentől puha műanyagból lesz körülötte
Megkapja az új IQ.Drive Travel Assist csomagot is, ezzel jobb sáv- és távolságtartó asszisztenst, valamint az útviszonyoknak megfelelően előre gondolkodó, a kanyarokhoz és egyéb közlekedési akadályokhoz előre lassító tempomatot is. Mindemellett alapfelszereltéggé válik a parkoló asszisztens is.
A T-Roc kabrió változata csak elsőkerékhajtással lesz elérhető, ebből nem készül R változat
Ahol nem látszik, ott viszont nincs változás: minden motor marad. Az alap az egyliteres, háromhengeres, 110 lovas TSI, ezt követi a 150 lóerős, négyhengeres, 1,5 literes változat, természetesen elsőkerék-meghajtással. A gyengébbik, 115 lovas dízel szintén csak elöl teker, de a 150 lóerős TDI változathoz és a 2,0 literes, 190 lóerős TSI-hez már 4Motion összkerékhajtás is kérhető. A csúcs T-Roc R erőforrása sem változik: továbbra is 296 lóerővel és 400 Nm nyomatékkal szaggatja az aszfaltot, természetesen mind a négy kereket meghajtva.
A legerősebb modellhez a hatalmas felnik mellé feltűnő kipufogóvégek is kérhetők