Íme a friss Golf, világító emblémával és technikai újításokkal!
Mutatjuk az újdonságokat a frissített Golfban: vajon sikerült kijavítani a hibákat?
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Volkswagen hallgat a vásárlókra, éppen ezért az új modellek kevesebb érintőgombbal, teljesen új infotainment rendszerrel és újragondolt külső-belső dizájnnal érkeztek. De vajon mennyit kap meg ebből a Golf, amelynél csak a modellfrissítés ideje jött el?
Íme a frissített Golf: te észreveszed a legfontosabb változást?
A lámpatestek is megkapták a modernebb Volkswagenek mintáit, ám a lekerekített forma nélkül
4,3 méter alatti hosszúsága és 2,64 méteres tengelytávolsága változatlan, oldalról a legkevésbé észrevehető a frissítés
1,79 méteres szélessége és 1,46 méteres magassága sem különbözik a frissítés előtti Golftól, de azért ezekből a szögekből már feltűnő a frissítés
A világító Volkswagen embléma merész vállalás: hiába, most még a Golfnak is bátornak kell lennie
A műszerfal nem sokat változott, mégis észrevehetően modernebb és felhasználói szemmel is jobb
A digitális műszeregység 10,2 colos, ám a középső képernyő változattól függően 10,4 vagy 12,9 colosra nőtt, hogy elférjenek rajta a fontos funkciók
Az irányváltó maradt középen, hiszen ez a modell még kézi sebességváltóval is elérhető marad
A kormányról eltűntek az érintésérzékeny felületek, ám a világításkapcsoló egy az egyben a régi maradt
A csomagtartó továbbra is hozza a kategória átlagát, ezen a téren sem kell jelentős változásokra számítani
Motorváltozat | Teljesítmény (kW / LE) | Váltó | Hajtás |
Konnektoros hibridek | |||
eHybrid | 150 / 204 | Hatfokozatú eDSG | Elsőkerék |
GTE | 200 / 272 | Hatfokozatú eDSG | Elsőkerék |
Lágyhibridek | |||
1.5 eTSI | 85 / 115 | Hétfokozatú DSG | Elsőkerék |
1.5 eTSI | 110 / 150 | Hétfokozatú DSG | Elsőkerék |
Benzinmotorok | |||
1.5 TSI | 85 / 115 | Hatfokozatú kézi | Elsőkerék |
1.5 TSI | 110 / 150 | Hatfokozatú kézi | Elsőkerék |
2.0 TSI | 150 / 204 | Hétfokozatú DSG | 4MOTION |
2.0 TSI (GTI) | 195 / 265 | Hétfokozatú DSG | Elsőkerék |
Dízelmotorok | |||
2.0 TDI | 85 / 115 | Hatfokozatú kézi | Elsőkerék |
2.0 TDI | 110 / 150 | Hétfokozatú DSG | Elsőkerék |
A GTI nem csak erősebb lett, hanem valamivel harapósabb külsőt is kapott, ám az alapvető értékek változatlanok
A képen leghátul látható kombi változat egyszerre frissül az ötajtós Golf modellel
A Golf-fos osztály a zongoralakk királya már nem csak belül kívül is látszik majd a por és a karcok rajta igazi címlapfotó autó ez a világító malacorral az élen 🙂 A „gardánybox” meg már majdnem csak azért van hogy rendesen ne férjen el a lábad, igazi díszbxzi megoldásnak van ott. 🙂
Szerintem jó autó.Próbáltad már? Kicsit be van csípődve a vw neked. 🙁