Íme a 2020-as Év Autója

Benzines, dízel és elektromos hajtást is kínáló modell lett az Év Autója

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bár a Genfi Autószalon elmaradt idén, az Év Autója díját annak területén adták át, mutatjuk a győztest.

Miként arról beszámoltunk, idén a koronavírus következtében hozott svájci hatósági korlátozások miatt nem tartják meg a Genfi Autószalont. Mindez múlt hét pénteki fejlemény. Azóta több márka is bejelentette, hogy online fogja bemutatni a Genfi Autószalonra szánt újdonságait, az Év Autója zsűrije viszont másként döntött. Mivel a döntős autókat már Genfbe készítették, a megszokott díjátadó ceremóniát is megtartották. Szokás szerint online közvetítés is mutatta a pontok összesítését, mely alapján 281 ponttal az elektromos, benzines és dízel hajtásláncot is kínáló Peugeot 208 lett az Év Autója. Tesztünket itt, menetpróbánkat itt, az elektromosról pedig itt találod róla.
Hirdetés
A 208 utáni második helyezett 242 ponttal a Tesla Model 3, a harmadik (222 pont) a Porsche Taycan lett. A leginkább családi használatra alkalmas kisautó újdonság, a Renault Clio 211, a Ford Puma 209 pontot gyűjtött. Viszonylag jelentős lemaradással, 152 ponttal végzett a kétféle hibrid hajtásláncot is kínáló Toyota Corolla, míg az új 1-es BMW 133 pontot gyűjtött.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2020.03.02. at 16:35
    Permalink

    Nocsak, 508-asként nem volt elég meggyőző a csomag, kisautóként meg úgy néz ki, beérett? Respect a Teslának(és a Toyotának), és még valami: ismét bűn rossz volt hallgatni, ahogy egy francia angolul próbál beszélni 😀

Vélemény, hozzászólás?